Kleopatra Skrevet 1. januar 2003 #1 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg har hatt ømme bryster siden dag 1 og det har bare blitt verre og verre. Min kjære får nesten ikke ta på dem og det er utrolig plagsomt. Selv den bløteste t-skjorten kan gjøre vondt. Er det vanlig å gå hele svangerskapet med ømme bryster eller vil dette avta etter hvert. Begynner å bli drilei allerede. I tillegg har de vokst og blitt enda større enn de var fra før (D-størrelse) og dette gjør ikke akkurat saken bedre. Noen som har noen råd til hva jeg kan gjøre for å få tonet de litt ned og få de til å bli mindre ømme? Spesielt brystvortene er ømme.... Er nå 13+3 og har laaaaaaangt igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. januar 2003 #2 Del Skrevet 1. januar 2003 Det var lenge å gå ja! Aner ikke jeg, gikk ikke så lenge! Ta det opp med jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindis Skrevet 1. januar 2003 #3 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg tror nok at det pleier å avta etterhvert. Jeg hadde også veldig ømme bryster, men det varte ikke så lenge som hos deg. Jeg får si som Starfish; ta det opp med jordmoren din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå