Gå til innhold

Det finnes en Gud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Keiser James_*
Skrevet

Du forstår tydeligvis ikke ironi

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde hun ennå vært pen skulle jeg ikke ha sagt noe men...hun hadde altfor store nesebor, og hun virker kjølig uten verken dybde, varme eller spesiell innsikt. Hun virket litt bimbo...men hver sin smak!

Skrevet (endret)

Jeg syns gjest har bynt å bli litt freidig i det siste... Feikt å være frekk, uten å være innlogga.

Hu dama der så jo helt grei ut da... Hu hadde noen rare trekk, men det jøkkeno! Man kanke være altfor kresen

Endret av Yme
Gjest Tanita
Skrevet

Er det jeg som er helt dum, er det bare meg som ikke skjønner noenting av hele denne tråden? Noen som kan forklare meg...?

Gjest Bare innom
Skrevet

Jeg synes hun var pen jeg... :sjenert:

Gjest Bare innom
Skrevet
hver er uten h

Når en først skal rette på andres skrivefeil, så er det vel greit å sørge for at en selv vet det rette svaret??

Hver skrives MED H

Gjest Gjest_Keiser James_*
Skrevet
Er det jeg som er helt dum, er det bare meg som ikke skjønner noenting av hele denne tråden? Noen som kan forklare meg...?

Det er ingen mening. Det er en tulle tråd

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Så klart hun var pen. Men forferdelig mye sminke da. Jeg tok meg i å lure på hvordan hun ser ut uten.

Endret av Sukkerert
Gjest Tanita
Skrevet
Så klart hun var pen. Men forferdelig mye sminke da. Jeg tok meg i å lure på hvordan hun ser ut uten.

Ja, hun var veldig pen. De bruker alltid masse makeup på Tv - der pudrer de all synlig hud for å unngå skinn. Lyssetting osv gjør at en lett skinner på tv. Perfekte tenner også.

Gjest Gjest
Skrevet
Hadde hun ennå vært pen skulle jeg ikke ha sagt noe men...hun hadde altfor store nesebor, og hun virker kjølig uten verken dybde, varme eller spesiell innsikt. Hun virket litt bimbo...men hver sin smak!

Bimbo tenkte jeg ikke på når jeg så bildet.. synes hun var ganske pen jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...