fuerza Skrevet 29. juli 2006 #1 Del Skrevet 29. juli 2006 Pleier det å være toalett på en seksjonshybel i en studentbolig som er 12,5 kvm? høres lite sansynnlig ut. men hvordan fungerer det, må alle dele dusj og toalett? Da kan man vel heller ikke ha toalettsakene sine på badet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. juli 2006 #2 Del Skrevet 29. juli 2006 De fleste stedene jeg har sett har de hyller på badene slik at man kan ha toalettsakene sine der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #3 Del Skrevet 29. juli 2006 Noen hybler har eget bad, noen deler med en hybel til (dublett) og noen deler med 5-6 andre. Tror det er mest vanlig å dele med en til, ihvertfall i Oslo. Jeg hadde bare fuktighetskrem, deo, såpe, sjampo og tannbørste/-krem på badet. Resten hadde jeg på rommet (sminke, parfyme og bind og sånt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 29. juli 2006 #4 Del Skrevet 29. juli 2006 Som gjest sa, det kommer an på hvor du skal bo. I Oslo er det f.eks eget bad på alle hyblene på Bjølsen (selv om de er små). Ellers deler man ofte bad 2 og 2. Der jeg bodde hadde vi to hyller på veggen, en til hver, med plass til toalettsaker. Mange som setter inn "kurvsystem" og diverse i tillegg, men det kommer jo litt an på plassen da... På Sogn f.eks deler man bad med 6 stykker (eller noe sånt). Vet ikke hvordan de gjør det med toalettsaker, men det fungerer visst greit i følge de fleste jeg har hørt fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fluesmekker Skrevet 29. juli 2006 #5 Del Skrevet 29. juli 2006 Delte bad med 9 andre når jeg bodde på internat. Da hadde vi vask på rommet, så vi kunne puses tenner og sminke oss der. Vi hadde en halv hylle på badet hver med plass til alt man trengte til dusjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #6 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg har bodd i to studenthybler (Bergen og Drammen) hvor jeg delte dusj/WC med flere. Begge steder hadde jeg vask på rommet og jeg tror det er ganske vanlig. Hadde alle toaletsaker inne på rommet. Såpe i dusjen tror jeg vi spleiset på, og hvis jeg husker riktig hadde jeg shampoen min stående i dusjen. Syns ikke det var noe stress så lenge man har vask på rommet. På denne oversikten kan du se hvor mange du deler dusj/wc med på de ulike studenthusene til den ene studentsamskipnaden i Oslo - OAS. Oversikt hvor man ser hvor mange som deler bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå