Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lillesol i.i
Skrevet

Altså, vel, hrhm, jeg er på en måte litt betatt av en mann da.. Og så skal jeg se han på mandag. *kremt* I bikini. :sjenert:

Poenget er da at jeg må se perfekt ut !

Hår, hud, negler alt mulig rart ;)

Såh, jeg kan endel, men det er sikkert noe jeg glemmer/ikke har tenkt på.

Og, så har jeg da, selvfølgelig, fått sånne barberingskviser på bikinilinja, vil ha de bort ! Har også et sår der (skar meg på høvelen) som jeg også vil ha bort. Syntes utenfor trusekanten ;)

Okei dere, vær så snill og gi meg deres beste! Klær, hår, tær, negler, hud. Alt!

Og jada, jeg skal smile pent, men det er fint om tennene også skinner, ser poenget mitt? ;)

Ha en fin dag !

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare pass på at du stråler innenfra du...Om han ikke er overfladis da... ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe.

Det kommer jo helt an på hvilken type både du og han er da ;)

Dere skal møtes på stranda?

Men viss vi starter fra toppen:

Vask håret kvelden før, spray det med saltvannsspray mens det er vått, for deretter å snurre håret sammen i en "ball" som du sover med om natten.

Om morgenen har du det rette "beach håret", passe rufsete og fint.

I ansiktet burde du ikke bruke foundation eller noe som kan renne i varmen. Hold deg til en god fuktighetskrem som du ikke er tørr og bruk et solpudder. Itillegg en vannfast mascara og en transparent lipgloss i en lys farge.

Pass på at bikinien er pen, ren og ikke slitt.

Husk på å barbere armhulene, bena og bikinilinjen. Om du har røde nupper der, forsøk vibratorrens fra Kondomeriet, den funker bra på det ;)

Ellers aloe vera, evnt pyrisept.

Smør deg inn med en bodylotion som gir masse fukt, evnt litt farge og som lukter godt.

Pass på at neglene på både hender og tær er pene, legg gjerne fransk manicyr på de, det er passe fint for denne anledningen.

Dette var noen tips, lykke til ;)

Gjest Tanita
Skrevet

Hvis jeg var deg...

:) Ville jeg ha lagt fransk kunstnegler på neglene pg sprayet meg brun (St Tropez er best, den blir du ikke gul av!) for det blir ekstra pent med så rene hvite tipper til solbrun hud. Pluss farvet vippene så slipper å må ha på så mye mascara i tilfelle dere bader. Pedikyr med en frisk farve på tåneglene er også lekkert. Selv har jeg nå knall rosa med et par hvite glitterstener på. Kjempefint i solenog til solbrun hud.

Hvis du ikke får roet ned huden og den fortsatt er sår og rød etter barbering, ta et lite strandskjørt eller en kort sarong rundt.

Ha håret løst og så naturlig som mulig. Øreringer er pent til.

Nå vet jeg ikke hvilke klær du har, men til/fra stranda (er det dit dere skal?) har jeg en strandkjole på, eller strandskjørt eller surfeshorts (kommer an på hva skal) med en lett topp eller singlet utenpå bikinioverdelen. Lette sommersandaler, ikke slike sportssandaler...

det er også fint med store armbånd eller fotlenke (smykke) til.

Husk solkrem og lipgloss! Lykke til!

Gjest synseren
Skrevet

Synes Vixen sa det så fint.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hehe, så spennende da! (og litt skummelt.. ) Synes du har fått mange gode tips. Følg de du har fått her. Men en ting som er super viktig er å ikke bruke for mye sminke altså. Det ser bare ekkelt og unaturlig ut til bikini. Lipglos ble nevnt her. Bruk det. :)

Skrevet

Bare et lite tips til sår og nuppete hud etter barbering. Ved å blande aloe vera gel, mild bodylotion og sink salve har jeg laget mitt eget perfekte vidundermiddel! Bare smør på etter barbering. Det funker så utrolig bra!! Litt ekkel konsistens, men det gjør ikke så mye når resultatet blir så bra! :)

Gjest Tanita
Skrevet

Da er det kanskje viktig med en bodylotion uten parfyme da.

Gjest Gjesta
Skrevet

Føtter er forresten super viktig. Er så ekkelt med stygge tær.. Ta et godt fotbad, skrubb, klipp, fil og lakk så blir det bra :)

Gjest Gjest
Skrevet

Solkrem!!!

Ikke fint å være rosa/lilla, med sår hud i tillegg......

;)

Skrevet
Da er det kanskje viktig med en bodylotion uten parfyme da.

Er det beste ja! :)

Gjest Tweek
Skrevet
Bare pass på at du stråler innenfra du...Om han ikke er overfladis da...  ;)

det er viktig, men man straler innenifra når man føler seg vel, og fin utenpå!

Ta kvelden før og vask håret, så lager du midtskill(for at bølgene skal bli like store), og fletter 2 stramme fletter oppe på toppen(man ser litt snoop dogg ut, men hehe)

så tørk de over natten!

ta fotbad, og skrubb, stell og lakk neglene(vet med å lakke negler til etter du har dusjet, hvis ikke flasser det av), og smør med en god krem som også virker over natten..

og mens du sitter i fotbad, kan du bruke ansiktsmaske ;)

barber al som skal barberes, og røde prikker i bikinilinjen fikses med zink-krem eller aloe vera gel!

smør inn hele deg med after sun, brunfargen blir skikkelig fin da(den til garnier lukter også kjempe godt, og det er veldig god å smøre på)

napp øyenbryn, og farge de hvis du kan!

neste dag, dusjer du å smører med krem, sminker deg litt!

helst bare mascara(vannfast), og litt solpudder(det er så fint! ) og kanskje litt rouge for å få en fin farge i kinnene.

pusse tennene så fint, og ta på det nyvaska pene klær/bikini du føler deg vel i!

da har jeg gått gjennom alt tror jeg!

og husk godt humør, og lipgloss/leppepomade!

og strål som aldri før, og kapre mannen din du ;):ler::klappe:

Gjest Tweek
Skrevet

Ta kvelden før og vask håret, så lager du midtskill(for at bølgene skal bli like store), og fletter 2 stramme fletter oppe på toppen(man ser litt snoop dogg ut, men hehe)

så tørk de over natten!

på morgenen tar du litt spray for holdbarhet, og fikser til sånn du egentgli vil ha hårskillet!

Gjest lillesol i.i
Skrevet

:) Så snille dere er !

Gleder/gruer meg noe forferdelig! Har jo sett meg uten så mye klær før, men nå er det så lenge siden og jeg faller bare mer og mer for han ;)

Huffa :)

Hehe, har tilogmed trent hver dag sidne vi avtalte det, så nå er jeg stiv og støl overalt :sjenert: Må le av meg selv også da, så nervøs som jeg er :)

Fantastisk at dere hjelper meg, til nå har jeg:

Farget øyenbryn og fått de nappet hos frisør :ler:

smurt på med alt mulig rart i bikinilinjen, det hjelper ! (takktakk!)

Funnet frem en fiin bikini, knæsj sommerkjole og fine sandaler, alt klart ;)

Kjøpt meg tøffe solbriller sånn at jeg kan stirre på den deilige kroppen hans uten at han ser meg :sjarmor:

Begynt å stelle negler, og funnet frem tingtang til pedikyr i kveld.

Tatt sol og selvbruning :sjenert: Er blitt brun da! ;)

Så nå begynner det å ligne noe her :sjarmor:

Så snille dere er altså, blir helt rørt jeg ! Bare kjør på!

Kanskje litt tannbleking også? Hmm.. Kanskje ikke :sjenert:

Klem fra LilleSol

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er så glad for at jeg ikke har det slik. Og ENDA så får jeg stadig kompelimenter fra menn OG er gift!

Gjest Tweek
Skrevet
:) Så snille dere er !

Gleder/gruer meg noe forferdelig! Har jo sett meg uten så mye klær før, men nå er det så lenge siden og jeg faller bare mer og mer for han  ;)

Huffa  :)

Hehe, har tilogmed trent hver dag sidne vi avtalte det, så nå er jeg stiv og støl overalt  :sjenert:  Må le av meg selv også da, så nervøs som jeg er  :)

Fantastisk at dere hjelper meg, til nå har jeg:

Farget øyenbryn og fått de nappet hos frisør  :ler:

smurt på med alt mulig rart i bikinilinjen, det hjelper ! (takktakk!)

Funnet frem en fiin bikini, knæsj sommerkjole og fine sandaler, alt klart ;)

Kjøpt meg tøffe solbriller sånn at jeg kan stirre på den deilige kroppen hans uten at han ser meg  :sjarmor:

Begynt å stelle negler, og funnet frem tingtang til pedikyr i kveld.

Tatt sol og selvbruning  :sjenert:  Er blitt brun da! ;)

Så nå begynner det å ligne noe her  :sjarmor:

Så snille dere er altså, blir helt rørt jeg ! Bare kjør på!

Kanskje litt tannbleking også? Hmm.. Kanskje ikke  :sjenert:

Klem fra LilleSol

hih, så nervøs du er :ler:

du må oppdatere oss på hvordan det gikk!

Gjest Gjesta
Skrevet

Hihi, så super bra! Tror dette kommer til å bli veldig fint jeg. Hold oss gjerne oppdatert ja! :) Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke ta av helt da! Tenk om han ikke kjenner deg igjen når dere møtes? :ler:

Synes de andre har svart bra, trenger ikke å tilføye noe...

Men litt seriøst, å dille altfor mye kan bli rart hvis han er vant til å se en ikke så veldig oppspjåket deg. (Plutselig tannbleking, selvbruningbruning, kritthvite tånegl-tupper...)

Gjest Gjesta
Skrevet
Møt opp naken og gi han en øll....

:ler: sikkert det beste ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...