Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 jeg vet at det finnes mange rekker om intimbarbering. og jeg har pløyd gjennom de. og gjør mitt beste men nå for tiden får jeg ikke bort alt.. blir lissom litt små stubber igjen. og på mandag kommer kjæresten hjem etter 4 måneder i utlandet. og vil være glatt ikke sånn at når hanslikker meg må han kjenne alle disse små stubbene..
*Tigerlilja* Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Det finnes en krem du kan smøre på etter barbering som gjør at dette ikke skjer, men som den gullfisken jeg er husker jeg ikke hva den heter akkuratt nå. Var ei venninne av meg som lager "dildo-party" som fortalte dette. Men en hver erotisk sjappe med respekt for seg selv har vel noe slik. skal prøve å komme på hva den het iløpet av kvelden.
Gjest Tanita Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Da kan du ta brasiliansk voksing på salong. Blir babymyk av det.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 Jaja. Det er mye man skal bekymre seg om her i verden.
Gjest Tweek Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 prøv veet hårfjerningskrem! da blir det mykt å fint, og hårene vokser ut litt mykere enn ved barbering. du kan også prøve etterbehandligskrem etterpå.. men ta å barber leppene, og hvis du får kremen på klitten som er litt lett å få, så gjør det VONDT! ellers blir det bare bra!
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #6 Skrevet 1. august 2006 prøv veet hårfjerningskrem! da blir det mykt å fint, og hårene vokser ut litt mykere enn ved barbering. du kan også prøve etterbehandligskrem etterpå.. men ta å barber leppene, og hvis du får kremen på klitten som er litt lett å få, så gjør det VONDT! ellers blir det bare bra! ← Kan man bruke dette på pikk og pung?
Gjest Tweek Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 Kan man bruke dette på pikk og pung? ← Jeg har ikke sånn, så har aldri prøvd. Men det er jo sterkt.. hmm, jeg ville ikke anbefalt det egentlig. er ikke huden på pungen veldig tynn og "sårbar"?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå