Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Jøss! De imponerer stadig med krevende arbeid.

Uff...livet er hardt. :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Fast bruker i.i
Skrevet
jaja.. mens vi er i gang..

slenger jeg inn noen til:

www.beatekarlsen.blogg.no

hehe, vi hva synes vi om disse..?

de er silikonfri hverfall!! hmm

Jøss, er det derfor jeg plutselig fikk så mange treff i bloggen min? :P Har vært bruker her siden 2004, men fant ut at det var best å logge seg ut nå :)

Gjest gjest1
Skrevet

Kjenner noen av disse jentene, snille jenter det, selv om jeg personlig aldri ville hatt en sånn jobb. Mulig jeg er litt rar sånn, men å være "vanlig modell" er "bedre" etter min mening. Men vet mange av disse jentene ikke er høye nok for det

Gjest gjest1
Skrevet
Jøss, er det derfor jeg plutselig fikk så mange treff i bloggen min? :P Har vært bruker her siden 2004, men fant ut at det var best å logge seg ut nå :)

Du var veldig pen da, ikke sånn bimbo som mange andre :)

Skrevet

Tusen takk Frysepulver:)

Kanskje jeg står frem med KG-nicket mitt en dag og, hvem vet? Jeg har jo tross alt fått mye hjelp fra dere på KG ;) Jeg ble bare så sjokkert når jeg så adressen min her inne ;)

Skrevet
:hoho: fiffig.

Jøss, har jeg fått meg en copycat? :klø:

Gjest gjesta
Skrevet
Tusen takk Frysepulver:)

Kanskje jeg står frem med KG-nicket mitt en dag og, hvem vet? Jeg har jo tross alt fått mye hjelp fra dere på KG ;)  Jeg ble bare så sjokkert når jeg så adressen min her inne  ;)

Gjør det, gjør det. :hoppe:

*nysgjerrig* :sjarmor:

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)

hmm, jeg vet hvem du -B.K- er... rosa? :kgblunk:

Endret av Fruktfat
Skrevet

Jeg vil også vite hvem denne på kg med bloggen er. :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet

Åååååh! si det til meg på PM da ihvertfall! :hoppe:

Skrevet
jaja.. mens vi er i gang..

slenger jeg inn noen til:

www.beatekarlsen.blogg.no

www.cathrinecarlsen.blogg.no

hehe, vi hva synes vi om disse..?

de er silikonfri hverfall!! hmm

hvem søren er dem??? :forvirret:

• 1 år senere...
Gjest Gjest_Randi_*
Skrevet

Hvorfor i all verden gidder dere bruke tid å energi på å slenge dritt om andre? Herregud, dette er det dummeste jeg har sett. I stedet for å slenge dritt kan dere bare la være å se på disse sidene, så slipper dere å irritere dere sånn over det. Patetisk. Hva med å skrive positive ting i stedet? Hadde blitt deprimert hvis jeg skulle irritert meg sånn over andre folk.

Gjest Gjest_randi_*
Skrevet
<span style='color:red'>Spennende lesing.

"Vi drikker rosa champagne."

"Se, jeg får manikyr."

"Se på den nye kjolen min."

Er dette "stort" i disse "modellenes" øyne? :klø: </span>

Fy faen at det går an å irritere seg så jævlig på noen glamgirls. At dere gidder! Blir så provosert over folk som gidder snakke negativt om andre. Prøv å si noe positivt om andre i stedet for det der drittopplegget. Det gjør faktisk godt ;)

Skrevet
Hvorfor i all verden gidder dere bruke tid å energi på å slenge dritt om andre? Herregud, dette er det dummeste jeg har sett. I stedet for å slenge dritt kan dere bare la være å se på disse sidene, så slipper dere å irritere dere sånn over det. Patetisk. Hva med å skrive positive ting i stedet? Hadde blitt deprimert hvis jeg skulle irritert meg sånn over andre folk.

Men du gidder å bruke energi på å lete opp og dra fram en tråd som har vært død et helt år...

Skrevet

Alle de stavefeilen på de bloggene..!!! :hakeslepp:

Trodde bloggene liksom skulle være god pr. Ikke en reklame for forbedring av grunnskolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...