Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #21 Skrevet 1. august 2006 Jøss! De imponerer stadig med krevende arbeid. ← Uff...livet er hardt.
Gjest Fast bruker i.i Skrevet 7. august 2006 #22 Skrevet 7. august 2006 jaja.. mens vi er i gang.. slenger jeg inn noen til: www.beatekarlsen.blogg.no hehe, vi hva synes vi om disse..? de er silikonfri hverfall!! hmm ← Jøss, er det derfor jeg plutselig fikk så mange treff i bloggen min? Har vært bruker her siden 2004, men fant ut at det var best å logge seg ut nå
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #23 Skrevet 7. august 2006 Kjenner noen av disse jentene, snille jenter det, selv om jeg personlig aldri ville hatt en sånn jobb. Mulig jeg er litt rar sånn, men å være "vanlig modell" er "bedre" etter min mening. Men vet mange av disse jentene ikke er høye nok for det
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #24 Skrevet 7. august 2006 Jøss, er det derfor jeg plutselig fikk så mange treff i bloggen min? Har vært bruker her siden 2004, men fant ut at det var best å logge seg ut nå ← Du var veldig pen da, ikke sånn bimbo som mange andre
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #25 Skrevet 7. august 2006 Tusen takk Frysepulver:) Kanskje jeg står frem med KG-nicket mitt en dag og, hvem vet? Jeg har jo tross alt fått mye hjelp fra dere på KG Jeg ble bare så sjokkert når jeg så adressen min her inne
Hu i Svingen Skrevet 7. august 2006 #26 Skrevet 7. august 2006 fiffig. ← Jøss, har jeg fått meg en copycat? :klø:
Gjest gjesta Skrevet 7. august 2006 #27 Skrevet 7. august 2006 Tusen takk Frysepulver:) Kanskje jeg står frem med KG-nicket mitt en dag og, hvem vet? Jeg har jo tross alt fått mye hjelp fra dere på KG Jeg ble bare så sjokkert når jeg så adressen min her inne ← Gjør det, gjør det. *nysgjerrig*
Gjest Fruktfat Skrevet 7. august 2006 #28 Skrevet 7. august 2006 (endret) hmm, jeg vet hvem du -B.K- er... rosa? :kgblunk: Endret 7. august 2006 av Fruktfat
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #29 Skrevet 7. august 2006 Jeg vil også vite hvem denne på kg med bloggen er.
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #30 Skrevet 7. august 2006 Åååååh! si det til meg på PM da ihvertfall!
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #31 Skrevet 7. august 2006 Synes man kan lure littegrann til jeg da
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2006 #32 Skrevet 7. august 2006 jaja.. mens vi er i gang.. slenger jeg inn noen til: www.beatekarlsen.blogg.no www.cathrinecarlsen.blogg.no hehe, vi hva synes vi om disse..? de er silikonfri hverfall!! hmm ← hvem søren er dem???
Gjest Gjest_Randi_* Skrevet 25. august 2007 #33 Skrevet 25. august 2007 Hvorfor i all verden gidder dere bruke tid å energi på å slenge dritt om andre? Herregud, dette er det dummeste jeg har sett. I stedet for å slenge dritt kan dere bare la være å se på disse sidene, så slipper dere å irritere dere sånn over det. Patetisk. Hva med å skrive positive ting i stedet? Hadde blitt deprimert hvis jeg skulle irritert meg sånn over andre folk.
Gjest Gjest_randi_* Skrevet 25. august 2007 #34 Skrevet 25. august 2007 <span style='color:red'>Spennende lesing. "Vi drikker rosa champagne." "Se, jeg får manikyr." "Se på den nye kjolen min." Er dette "stort" i disse "modellenes" øyne? :klø: </span> Fy faen at det går an å irritere seg så jævlig på noen glamgirls. At dere gidder! Blir så provosert over folk som gidder snakke negativt om andre. Prøv å si noe positivt om andre i stedet for det der drittopplegget. Det gjør faktisk godt
Daria Skrevet 25. august 2007 #35 Skrevet 25. august 2007 Hvorfor i all verden gidder dere bruke tid å energi på å slenge dritt om andre? Herregud, dette er det dummeste jeg har sett. I stedet for å slenge dritt kan dere bare la være å se på disse sidene, så slipper dere å irritere dere sånn over det. Patetisk. Hva med å skrive positive ting i stedet? Hadde blitt deprimert hvis jeg skulle irritert meg sånn over andre folk. Men du gidder å bruke energi på å lete opp og dra fram en tråd som har vært død et helt år...
NancyPants Skrevet 25. august 2007 #36 Skrevet 25. august 2007 Alle de stavefeilen på de bloggene..!!! Trodde bloggene liksom skulle være god pr. Ikke en reklame for forbedring av grunnskolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå