Gå til innhold

Bisex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja det må da vel være ihvertfall litt pirrende for en jente å se på to menn sammen også skulle man tro. Ikke nødvendigvis råhard sex da, men at de "koser" og klår litt på hverandre de også, i tillegg til jenta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For å slå to fluer i en smekk her så har jeg funnet ut at Thailandske Ladyboys gir i både pose og sekk.

Ei deilig dame og en kuk samtidig.

Ja jøss, jeg er ikke i stand til å kjenne noen forskjell på om det er ei dame som suger pikken min eller en mann. Det er akkurat like deilig uansett.

Opplevde dette en gang med et par. Dama ridde meg med ryggen mot meg, og av og til heiste hun seg opp så mye at pikken skled ut. Da var mannen der med en gang og tok den i munnen en kort stund, og slik fortsatte de annenhver gang. Beste sexen jeg har hatt.

• Liker 1
Skrevet

Har hatt trekant med 2 menn + 1 jente mange ganger. Også noen ganger med en annen bisexuell mann hvor vi hadde munnsex. Jentene syntes det var helrått! En annen bonus for jentene var jo at det ikke ble bråstopp med knulling, munnsex og kyssing for henne bare på grunn av litt sæd fra "den andre"... Heterofreaks er jo livredd for sæd fra andre menn... Vi bigutta syns jo det bare er en ekstra bonus! :)

• Liker 1
Gjest LilSweetie
Skrevet
Ja det må da vel være ihvertfall litt pirrende for en jente å se på to menn sammen også skulle man tro. Ikke nødvendigvis råhard sex da, men at de "koser" og klår litt på hverandre de også, i tillegg til jenta.

Det ikke det, vettu ;)

Skrevet

Synes TS's ide er pirrende, men velger å la det være en fantasi, som med en del andre ting jeg tenner på. Erfaring har lært meg at ting ikke nødvendigvis blir det samme i virkeligheten som i fantasien, spesielt ikke hvis man er veldig sjenert, og bruker lang tid på å bli komfortabel med kun en partner :sjenert:

Skrevet

For meg har to menn alltid vært namnam. Spesielt er det flott å se sin kjære suge en annen mann eller bli tatt i "toern" (selv om han ikke har noen "ener"). Lenge siden sist nå forresten...... hmmm. Drømmer meg litt bort jeg.

Skrevet
For meg har to menn alltid vært namnam. Spesielt er det flott å se sin kjære suge en annen mann eller bli tatt i "toern" (selv om han ikke har noen "ener"). Lenge siden sist nå forresten...... hmmm. Drømmer meg litt bort jeg.

Unnskyld at jeg spør, men skal en begynne å blande kjærlighet inn i trekanter også nå? Er det slik at trekant er greit om det er følelser med i bildet, ellers ikke?

Gjest LilSweetie
Skrevet
Unnskyld at jeg spør, men skal en begynne å blande kjærlighet inn i trekanter også nå? Er det slik at trekant er greit om det er følelser med i bildet, ellers ikke?

Det kommer vel an på hvem du spør. Åpenbart greit for Snefrid og flere med kjærlighet+trekant, ikke for andre ;)

Skrevet

Jeg er glatt med på en trekant med to menn. Typen min og jeg titter etter en for tiden, men synes det er vanskelig med alle de som er så useriøse der ute... :forvirret:

Gjest k*t_jente
Skrevet
Drømmer om å ha sex med en annen mann og ei dame samtidig. Dele en stå sammen med en dame, eller at vi gutta suger hverandre mens dama ser på. Noen som mener noe om dette?

Jeg og samboeren min snakker mye om å ha med en gutt! Vi tenner på tanken begge 2!

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Jeg og samboeren min snakker mye om å ha med en gutt! Vi tenner på tanken begge 2!

Åhhhhhh....ja, ingenting tenner meg mer. Bare glemme alle fordommer og tabuer, og kose meg villt både med dame og mann!

Gjest k*t_jente
Skrevet
Åhhhhhh....ja, ingenting tenner meg mer. Bare glemme alle fordommer og tabuer, og kose meg villt både med dame og mann!

Du skulle kontaktet oss på et vis...

Skrevet

Hvis trekanten består av et par som er glad i hverandre, føler ekte kjærlighet for hverandre, pluss en single tredjeperson, så er sjansen størst for at trekantopplevelsen blir mer vellykket enn med tre tilfeldige single personer hvor ingen har noen følelser for hverandre.

Gjest gjest1
Skrevet

Ja da. Så klart. Det MÅ det!

Skrevet
Ja da. Så klart. Det MÅ det!

Takk!

Godt at noen var enig med meg der.

Skrevet
Du skulle kontaktet oss på et vis...

Kanskje jeg prøver det etterhvert, men jeg vil ha "full pakke" (hvis kjemien stemmer da).

Gjest k*t_jente
Skrevet
Kanskje jeg prøver det etterhvert, men jeg vil ha "full pakke" (hvis kjemien stemmer da).

Hva mener du med full pakke da?

Gjest gjest1
Skrevet
Takk!

Godt at noen var enig med meg der.

Var jeg nå det?

Jeg syns det er pent å se to mannfolk kysse, men ikke mer.

Gjest gjest1
Skrevet
Hva mener du med full pakke da?

Herregud, ta deg heller en kald dusj enn å bruke KG som dating service.

Skrevet
Herregud, ta deg heller en kald dusj enn å bruke KG som dating service.

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...