Gå til innhold

Bisex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Drømmer om å ha sex med en annen mann og ei dame samtidig. Dele en stå sammen med en dame, eller at vi gutta suger hverandre mens dama ser på. Noen som mener noe om dette?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest hm.................
Skrevet

Jeg som jente hadde nok ikke vært interessert i å være tredjeparten i den trekanten.

Men en trekant med to menn og meg...ja, det er noe jeg tenker mer og mer på.

Men da er ikke mennene "sammen" direkte, men begge er på meg :sjarmor:

Må innrømme jeg er litt facinert av å bli "double stuffed" :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Ville nok heller gått for 2 jenter og 1 gutt jeg... (er jente selv)

To menn virker litt i overkant.

Gjest Gjest
Skrevet

stiller opp på den jeg :wow: .

Siden je er gutt selvfølgelig

Gjest Gjest
Skrevet

Når vi snakker om de ulike kombinasjonene, er det "vanlig" at menn tenner på å være en av to menn i en sånn deal?

Gjest Gjest
Skrevet

Nei huff, tror jeg ville blitt sjalu jeg :forvirret: mye bedre med TO menn som bare vil ha meg :sjarmor:

Skrevet
Når vi snakker om de ulike kombinasjonene, er det "vanlig" at menn tenner på å være en av to menn i en sånn deal?

Jeg kan jo ikke svare for hvor vanlig dette er, men tar man en tur rundt på forskjellige diskusjonsplasser på nettet så er det veldig mange bigutter som har slike fantasier. Men å få satt det ut i praksis er vel en helt annen sak.

Jeg fantaserer ihvertfall noe voldsomt om å "ha" en mann og ei dame samtidig, men jeg vet ikke om det er mange damer som kunne tenke seg to mannfolk hvor vi mennene også "klår" litt på hverandre?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kan jo ikke svare for hvor vanlig dette er, men tar man en tur rundt på forskjellige diskusjonsplasser på nettet så er det veldig mange bigutter som har slike fantasier. Men å få satt det ut i praksis er vel en helt annen sak.

Jeg fantaserer ihvertfall noe voldsomt om å "ha" en mann og ei dame samtidig, men jeg vet ikke om det er mange damer som kunne tenke seg to mannfolk hvor vi mennene også "klår" litt på hverandre?

Nettopp ;)

det er det jeg mener.

Jeg ville ikke likt det...

Ser jeg er rimelig egoistisk her, jeg vil være den eneste jenta og mennene skal kun ha lyst på meg :sjarmor:

Bare tanken på å bli tatt av to stykker samtidig.. :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

En av venninnene mine drømmer om å få være med i en liknende trekant, altså i en setting hvor gutta også koser litt.

Om det er mange jenter som liker dette vet jeg ikke, jeg tenner ikke på det.

Gjest Biemannen
Skrevet

Hørtes ut som min fantasi det ja, er jo bi(emannen) så... :kgblunk:

Gjest Gjest
Skrevet

En fantasi en gang i blant, 2 menn og en dame, men jeg tror aldri jeg ville gjennomført dette i virkeligheten.

Jeg har hatt partnerbytte før , og har egentlig prøvd trekanter i den forbindelse, men et møte med 2 menn alene vil jeg neppe. Og partnerbytte er også vanskelig å gjøre, når man er i forhold - med tanke på sjalusi, følelser osv. Men partnerbytte kan jo gå greit også ....

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, ønsker meg ikke trekant. Ville blitt fryktelig sjenert, tror jeg.

Gjest "binysgjerrig"
Skrevet

Min fantasi også, helt klart.

Har lenge drømt om å prøve en annen mann!

(suge litt eller kanskje også få en bak.....)

Skrevet

For å slå to fluer i en smekk her så har jeg funnet ut at Thailandske Ladyboys gir i både pose og sekk.

Ei deilig dame og en kuk samtidig.

Gjest gjest1
Skrevet

Fler cocker mer søl hoho! Heller to jenter og en gutt da!

Skrevet

Og hvor har du det fra???

Skrevet
Og hvor har du det fra???

Hvor man har et spørsmål fra? eh, det kommer vel av at man lurer på noe det da ;) dette var som du kanskje ser ved nærmere ettersyn et spørsmål, ikke en påstand.

• Liker 1
Gjest LilSweetie
Skrevet

Hvis jeg skulle hatt trekant ville jeg vært en av to jenter. Og hvis det hadde vært to menn hadde jeg vært svært skeptisk til at de skulle hatt sex med hverandre, hadde bare villet at de skulle ha sex med meg. Å se på at de hadde hatt sex med hverandre ville vært turn-off for meg, hvert fall

Gjest Fruktfat
Skrevet

jeg ville heller hatt trekant med to menn enn å være en av to jenter. har absolutt ikke ønsker om å fifle med ei jente, men to menn på meg derimot... :sjarmor:

Skrevet
jeg ville heller hatt trekant med to menn enn å være en av to jenter. har absolutt ikke ønsker om å fifle med ei jente, men to menn på meg derimot...  :sjarmor:

Helt enig..

Dette er noe jeg bare fantaserer mer og mer om, håper jeg kan oppleve det en gang :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...