Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_LINDA_*
Skrevet

Jeg er ute etter en parfyme som jeg kan bruke til kveldsbruk, til fest, ut på byen osv.............. jeg lurer på om jeg skal kjøpe GUCCI edp 11, kan den være noe? er det en sexy parfyme? hva mener dere andre om den saken? Jeg har selfølgelig luktet på denne parfymen, men jeg klarer ikke å bestemme meg, til daglig bruker jeg envy mee fra gucci, men den synes jeg går fort bort, vil helst ha en edp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker Poem fra lancome. Men det er jo så individuelt hva som passer til hvem..

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg syns Gucci II er kjempe nydelig, men syns den passer best til dagbruk.

Hypnose i fra Lancome og Flower i fra Kenzo er to kveldsparfymer jeg liker godt.

Skrevet

Jeg har brukt She fra Armani i åresvis, men fikk Silver Rain fra La Prairie av mannen min ( :hoppe: ) og er helt frelst!!! Den er bare fantastisk!!! :hjerter_rundt:

Skrevet

Jeg bruker FCUK til daglig og D'ete fra Kenzo til fest.

Deilige friske dufter begge to synes jeg.

Skrevet

Jeg har falt pladask for CINEMA fra YSL

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har brukt She fra Armani i åresvis, men fikk Silver Rain fra La Prairie av mannen min ( :hoppe: ) og er helt frelst!!! Den er bare fantastisk!!! :hjerter_rundt:

heldiggris! den har jeg også lyst på, men prislappen satte en stopper for det. :sur:

Skrevet
heldiggris! den har jeg også lyst på, men prislappen satte en stopper for det. :sur:

For meg også, derfor ble jeg ekstra glad da jeg fikk den!!! :hoppe:

(Den er verdt investeringen!! :enig: )

Gjest Gjesta
Skrevet

For de som ønsker å dufte godt for sin mann, kan kanskje en av disse være noe ;)

Skrevet
For de som ønsker å dufte godt for sin mann, kan kanskje en av disse være noe ;)

:ler:

Skrevet

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Har en haug med parfymer, men etter jeg traff den nye kjæresten min klarer han ikke å la være å kose med meg når jeg bruker Miracle fra Lancome :kys_2:

Skrevet (endret)

"Be Delicious" fra DKNY :)

"Classique" fra Jean Paul G.

"J'adore" fra Chr. Dior

Tidligere;

"Ralph" - Ralph Lauren

"Romance" - Ralph Lauren

"Cool water" - Davidoff

"Laura"

Endret av nynne
Skrevet

bruker jadore for det meste, ellers så har jeg en dkny parfyme som jeg bruker litt også...

Skrevet

Jeg elsker Gucci edp II over alle parfymer. Men til kvelden bruker jeg gjerne noe litt "tyngre". Da er jeg veldig glad i Cacharel sin Amor Amor!

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg elsker Gucci edp II over alle parfymer. Men til kvelden bruker jeg gjerne noe litt "tyngre". Da er jeg veldig glad i Cacharel sin Amor Amor!

Ååå den stod jeg og så på på tax free i dag tidlig, men så kjøpte jeg den ikke..... :sur:

Skrevet

Å... Jeg er veldig glad i den for den er tyngre enn andre parfymer, men samtidig veldig frisk og lett. Hvis du skjønte noe av det da... ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

ja jeg vet hva du mener, sånn tenker jeg også :)

Obsession night er bra, og samme med Thierry Mulger sin Angel serie, den som heter Violet, den er praktfull!!

Skrevet
ja jeg vet hva du mener, sånn tenker jeg også :)

Obsession night er bra, og samme med Thierry Mulger sin Angel serie, den som heter Violet, den er praktfull!!

Hmmm... Høres bra ut! Disse skal definitivt sjekkes ut!

Gjest Gjesta
Skrevet

-og Promesse så klart, selv om den er litt mer dag, og Escada, og Tommy Girl, den hvite til dag og den rosa til kveld... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...