Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Er det noen som vet om noen rimelige skreddere i Oslo-området som tar på seg omsøm av gamle klær? Jeg har en del 70-tallsklær etter mamma som jeg gjerne skulle ha fått tilpasset min størrelse, men det bør helst ikke koste så altfor mye...
Gjest Lea Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Ekspress Systue er relativt rimelige og veldig flinke (synes jeg). De har en avdeling på Galgeberg (på baksiden av fengselet) og en i Bygdøy Allè (ved siden av Rica-hotellet) De tar både reparasjoner, omsøm og skreddersøm.
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Tusen takk! Har du forresten noen priseksempler til meg?
Gjest Lea Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Egentlig ikke. Husker bare at de er relativt rimelige i forhold til mange andre. Har bare fått lagt opp to par bukser der og betalte mellom ca 100 kroner for begge. Men da tror jeg at jeg fikk rabatt, for jeg leverte samtidig en del for noen andre. Men de gir deg pris om du spør på forhånd.
Gjest gjesta Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Ok, takk skal du ha! Jeg kommer nok til å snakke med dem da ja, det blir nok billigere enn å kjøpe nye klær, og forhåpentligvis mye finere.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 100 kr for å legge opp to par bukser er billig. Tror ikke du finner noen billigere.
Gjest Lea Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 100 kr for å legge opp to par bukser er billig. Tror ikke du finner noen billigere. ← Men som sagt jeg jeg ganske sikker på at jeg fikk rabatt den gangen. Buksene ble levert sammen med ganske mye annet som skulle repareres/justeres. Tror neppe at dette er listeprisen, men jeg har bekjente som bruker dem jevnlig og som er veldig fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 Er du sikker på at det heter Ekspress systue Lea. Jeg finner verken det eller Express systue i telefonkatalogen?
Gjest Lea Skrevet 28. juli 2006 #9 Skrevet 28. juli 2006 Ja, jeg er sikker. Men det er godt mulig at de ikke står i katalogen. Begge avdelingene er små og jeg tror at de lever ganske greit på et godt rykte.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #11 Skrevet 28. juli 2006 Jo, er henne. Det heter Expert systua. Fant henne via Brønnøysundregistrert. Her er tlf. nr. http://www.gulesider.no/gs/companyDetails....lineId=Z0GZ3PYN Lurer på om det var henne det var reportasje om på Migrapolis i vinter?
Gjest Lea Skrevet 28. juli 2006 #12 Skrevet 28. juli 2006 Fant det jeg også. Men jeg kan banne på at det står Ekspress (eller Express) Systue på skiltet utenfor. De er vietnamesiske tror jeg, men snakker godt norsk.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #13 Skrevet 28. juli 2006 Fant det jeg også. Men jeg kan banne på at det står Ekspress (eller Express) Systue på skiltet utenfor. De er vietnamesiske tror jeg, men snakker godt norsk. ← Gebrokkent you know. Da takker jeg for info om dette stedet og kan endelig hoppe i seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå