Gå til innhold

Mini-serie fra 80-tallet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lindy_*
Skrevet

Jeg husker også den filmen/serien. Hun blir spist av en krokodille og alle tror hun dør. Men hun kommer tilbake som superpen modell. Skal sjekke litt å se om jeg kan finne navnet.

Lindy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tornefuglene ruler! Jeg har en katolsk prest-crush ennå.

Gjest Gjest_Anita_*
Skrevet

Elsket Return to Eden jeg også :hjerte: .......mange gode miniserier på 80-tallet ja :)

Skrevet

Hadde glemt av den serien! Mimre:

lkyu16qs32w

Six Ribbons er fra Mot alle vindar altså, det husker ikke jeg. Så det er derfra mannen min har Six Ribbons fra, så da har han også sett Mot alle vindar! Og han som mener han husker ingenting fra de seriene. Hehe... Mimre

9HcyS8DZOyw

Skrevet

Åh minner... Og denne cowboy serien? Zeb McCahan (og for ikke å snakke om kjekke Luke) - den var kjempefin!

Så forresten Dynastiet på tv her en dag. Utrolig morsomt å se igjen Fallon, Alexis, Crystle & co :ler:

Skrevet
Tornefuglene ruler! Jeg har en katolsk prest-crush ennå.

Åja... :smelte:

Skrevet
Åh minner... Og denne cowboy serien? Zeb McCahan (og for ikke å snakke om kjekke Luke) - den var kjempefin!

Så forresten Dynastiet på tv her en dag. Utrolig morsomt å se igjen Fallon, Alexis, Crystle & co :ler:

Hette den ikke Livet i den ville vesten eller bare Ville vesten? Bruce Boxleiter er veldig skjønn han. *sukk* How the West Was Won er orginaltittel.

Skrevet

Noen som husker "Lace" da? Jeg var vel egentlig altfor ung da den gikk på TV, hadde vært moro å sett den nå...

Skrevet

Noen som vet hva "Hvor elvene møtes" heter som originaltittel?

• 2 måneder senere...
Skrevet

"All the Rivers Run" tror jeg den heter. Det er en tv-serie fra 1984.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...