Gjest Gjest_Lindy_* Skrevet 4. februar 2009 #21 Skrevet 4. februar 2009 Jeg husker også den filmen/serien. Hun blir spist av en krokodille og alle tror hun dør. Men hun kommer tilbake som superpen modell. Skal sjekke litt å se om jeg kan finne navnet. Lindy
Gjest *Mim* Skrevet 4. februar 2009 #22 Skrevet 4. februar 2009 Tornefuglene ruler! Jeg har en katolsk prest-crush ennå.
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 7. februar 2009 #23 Skrevet 7. februar 2009 Elsket Return to Eden jeg også .......mange gode miniserier på 80-tallet ja
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #24 Skrevet 7. februar 2009 Hadde glemt av den serien! Mimre: lkyu16qs32w Six Ribbons er fra Mot alle vindar altså, det husker ikke jeg. Så det er derfra mannen min har Six Ribbons fra, så da har han også sett Mot alle vindar! Og han som mener han husker ingenting fra de seriene. Hehe... Mimre 9HcyS8DZOyw
Kosemose Skrevet 7. februar 2009 #25 Skrevet 7. februar 2009 Åh minner... Og denne cowboy serien? Zeb McCahan (og for ikke å snakke om kjekke Luke) - den var kjempefin! Så forresten Dynastiet på tv her en dag. Utrolig morsomt å se igjen Fallon, Alexis, Crystle & co
Kosemose Skrevet 7. februar 2009 #26 Skrevet 7. februar 2009 Tornefuglene ruler! Jeg har en katolsk prest-crush ennå. Åja... :smelte:
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2009 #27 Skrevet 8. februar 2009 Åh minner... Og denne cowboy serien? Zeb McCahan (og for ikke å snakke om kjekke Luke) - den var kjempefin! Så forresten Dynastiet på tv her en dag. Utrolig morsomt å se igjen Fallon, Alexis, Crystle & co Hette den ikke Livet i den ville vesten eller bare Ville vesten? Bruce Boxleiter er veldig skjønn han. *sukk* How the West Was Won er orginaltittel.
Frk. Stella Skrevet 8. februar 2009 #28 Skrevet 8. februar 2009 Noen som husker "Lace" da? Jeg var vel egentlig altfor ung da den gikk på TV, hadde vært moro å sett den nå...
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2009 #29 Skrevet 16. februar 2009 Noen som vet hva "Hvor elvene møtes" heter som originaltittel?
Poppzy Skrevet 11. mai 2009 #30 Skrevet 11. mai 2009 "All the Rivers Run" tror jeg den heter. Det er en tv-serie fra 1984.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå