Ottine Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Lurer på om noen husker denne serien - eller var det en film? - som gikk på 80-tallet en gang: (Det er fint lite jeg husker...) Mener den var om to søstre. Søster A gifter seg. Så forelsker søster B seg i mannen til søster A - det er gjensidig. Husker ikke alt i mellom der - men de bestemmer seg for å drepe henne; de ror ut i båt og lager en "ulykke" hvor søster A faller i sjøen der det er krokodiller. Hun blir tatt - men overlever angrepet. Det vet ikke de andre om. Søster A gjennomgår da noen operasjoner og når hun kommer tilbake kjenner de henne ikke igjen. Og så tar hun sikkert hevn på et vis, jeg husker som sagt ikke så mye, men vet athun "ordner opp". Noen som overhodet skjønner hva dette kan dreie seg om? Kunne godt ha tenkt meg å se den igjen bare for å friske opp hukommelsen litt!
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Åhhh, denne husker jeg! Jeg har det på tunga, men det kommer ikke lengre, dessverre Må følge med på denne tråden...
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 http://en.wikipedia.org/wiki/Return_to_Eden_(television) Return to Eden
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Åh...savner 80-talls seriene! Return to Eden, If Tomorrow comes (Sidney Sheldon), Dynastiet, Falcon Crest, Dallas, I dream of Jenaie, osv., osv. !!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 ....Der elvene møtes, Tornefuglene, Love Boat..... sukk...
Ottine Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2006 Å jaaaa - Return to Eden!!! Takk til deg, Gjest! Helt enig med dere andre; jeg savner mange av de samme seriene! Nord og Sør var kjempefin, synes jeg!
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #10 Skrevet 29. juli 2006 Å jaaaa - Return to Eden!!! Takk til deg, Gjest! ← Mmmm... herlig serie. Så den igjen her om dagen. Doktoren var akkurat like kjekk som jeg husket.
Ottine Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #12 Skrevet 29. juli 2006 Noen som vet hvor serien kan kjøpes? ← Skulle til å stille samme spørsmål!
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #13 Skrevet 29. juli 2006 Amazon har hatt miniserien på vhs, men den er ikke lenger tilgjengelig. Så vidt jeg vet har denne aldri vært utgitt på dvd. Den finness imidlertid bl.a. på Emule(HYSJ, jeg sa da ikke det! Tv serien, som er en oppfølger til miniserien, finnes på dvd her: http://www.dvdorchard.com.au/product.asp?PND=119395
Murron Skrevet 29. juli 2006 #14 Skrevet 29. juli 2006 Mmmm... herlig serie. Så den igjen her om dagen. Doktoren var akkurat like kjekk som jeg husket. ← hvor så du den da? har kjempelyst å se den jeg og
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #15 Skrevet 29. juli 2006 Den finness imidlertid bl.a. på Emule(HYSJ, jeg sa da ikke det!)
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2007 #16 Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Noen som husker "Mot alle vindar" fra tidlig 80-tallet, produsert 78 tror jeg - den kommer nå på DVD.. og sangen fra serien: Six Ribbons -av Jon English If I were a minstrel I'd sing you six love songs To tell the whole world of the love that we share If I were a merchant I'd bring you six diamonds With six blood red roses for my love to wear Så folkens - syng med den stemme du har.. Link til "Six Ribbons" teksten Innlegget er endret iht. KG`s regler Glow mod Endret 31. oktober 2007 av Glow
Gjest Raptuza Skrevet 31. oktober 2007 #17 Skrevet 31. oktober 2007 ... "tureli, tureli, tie back your hair...."
Gjest Raptuza Skrevet 31. oktober 2007 #18 Skrevet 31. oktober 2007 ... "tureli, tureli, tie back your hair...."
Gjest Hevnen er søt Skrevet 2. november 2007 #19 Skrevet 2. november 2007 Å jaaaa - Return to Eden!!! Takk til deg, Gjest! Helt enig med dere andre; jeg savner mange av de samme seriene! Nord og Sør var kjempefin, synes jeg! Jeg syntes den miniserien var så fin så jeg leide den på video et par ganger etterpå. Vet ikke om den eksisterer lenger, men kunne godt tenke meg å se den en gang til.
Gjest Skya Skrevet 2. november 2007 #20 Skrevet 2. november 2007 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå