Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Jeg har ikke anledning selv, så noen andre skal kjøpe festivalpass for meg. Dette er et bånd med en hard dings som skal presses sammen, av en presse festivalansatte har, så båndet sitter godt på armen. Vil de presse det sammen rett etter at billetten kjøpes (altså må jeg som skal ha båndet være tilstede da), eller kan den som kjøper båndet få det med seg, så det kan festes på meg når jeg kommer til festivalen?
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Jeg tror nok de må gjøre det, uten at jeg skal si det helt sikkert.
Gjest Fruktkake Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Jeg har ikke anledning selv, så noen andre skal kjøpe festivalpass for meg. Dette er et bånd med en hard dings som skal presses sammen, av en presse festivalansatte har, så båndet sitter godt på armen. Vil de presse det sammen rett etter at billetten kjøpes (altså må jeg som skal ha båndet være tilstede da), eller kan den som kjøper båndet få det med seg, så det kan festes på meg når jeg kommer til festivalen? ← Båndet blir festet umiddelbart etter at billetten er løst inn. Iallfall har det vært slik på alle festivaler jeg har vært på.
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Ja for selve billetten blir "byttet" i det båndet. Men billett kan de kjøpe for deg, men du må løse den inn selv tror jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 På Quarten måtte man møte personlig i år ihvertfall. For to år siden fikk vi utdelt en bunke
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 På Quarten måtte man møte personlig i år ihvertfall. For to år siden fikk vi utdelt en bunke En bunke med med hva? Da jeg var på samme festival i fjor, stod noen å solgte bånd, mens andre (en meter bortafor) festet det. De fulgte ikke med da, så jeg kunne sikkert fått det festet senere. Men er ikke sikkert det er sånn i år.. Må nok kontakte noen av de som jobber der. Men takk for raske svar!
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 En bunke med med hva? Da jeg var på samme festival i fjor, stod noen å solgte bånd, mens andre (en meter bortafor) festet det. De fulgte ikke med da, så jeg kunne sikkert fått det festet senere. Men er ikke sikkert det er sånn i år.. Må nok kontakte noen av de som jobber der. Men takk for raske svar! ← En bunke med bånd. Men de fikk vi uten billett da... Sikkert strengere med folk som har kjøpt det selv
Gjest Mrs. Potter Skrevet 31. juli 2006 #9 Skrevet 31. juli 2006 Hvilken festival er det snakk om? ← Storås tipper jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå