Aiv Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Nettopp inne på lookfantastic.com, og hva får jeg se?! Jo de har begynt med Id bare minerals! Nå må jeg inn og sjekke prisene på det forskjellige i forhold til andre sider
Gjest Sille Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Er det et bra merke? Har hørt om det, men aldri prøvd noen av produktene. Er det noe dere vi anbefale?
Gjest Tanita Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Er det et bra merke? Har hørt om det, men aldri prøvd noen av produktene. Er det noe dere vi anbefale? ← Ja, det er av de beste.
Gjest itla Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Prisen er den samme som hos hqhair.com, ihvertfall... £24 etter dagens kurs blir 277 kr. En god hundrelapp billigere enn her hjemme! Hurra!
Aiv Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2006 hmm.. nå var jeg ikke så entusiastisk lengre En foundation kostet 24 pund, noe som blir omtrent 280kr pluss frakt. På beautybridge.com koster en foundation 25dollar (ca155kr) pluss frakt. Hadde håpet at lookfantastic skulle være litt billige, siden varene alltid kommer så kjapt.. men men Ja jeg var inne på colorfulsprinkles.com og kjøpte prøver at id bare minerals før jeg tok å kjøpte et starterkit med hele pakka.. Kan anbefale deg å kjøpe forskjellige prøver på foundation og concealer f.eks... Går du inn på www.bareminerals, og trykker på "how to" helt oppe på siden så får du se småvideosnurter av hvordan en legger på foundation.. Kan være bra å se siden en del ikke helt hvordan de skal påføre korrekt
Gjest itla Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 (endret) Prisen er den samme som hos hqhair.com, ihvertfall... £24 etter dagens kurs blir 277 kr. En god hundrelapp billigere enn her hjemme! Hurra! Edit: Så begeistret at jeg la inn innlegget to ganger, gitt.. Endret 28. juli 2006 av itla
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 Har hørt at dette merket ikke egner seg for de som har tørr hud, stemmer det?
Aiv Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 28. juli 2006 Ja mange med tørr hud har sagt at det ikke passet så bra til de (ihvertfall for personer her inne på forumet) Jeg har kombinasjonshud så jeg synes resultatet blir bra
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #10 Skrevet 28. juli 2006 Jeg brukte dette tidligere, men nå må jeg kjøpe nytt. Kommer til å prøve en annen farge denne gangen, men da føler jeg det er best å se de i virkeligheten først. Noen som vet om noen forhandlere på sør/øst-landet?
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #11 Skrevet 29. juli 2006 colorfulsprinkles har billige prøver. :icon_smile:
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2006 #12 Skrevet 6. august 2006 hmm.. nå var jeg ikke så entusiastisk lengre En foundation kostet 24 pund, noe som blir omtrent 280kr pluss frakt. På beautybridge.com koster en foundation 25dollar (ca155kr) pluss frakt. Hadde håpet at lookfantastic skulle være litt billige, siden varene alltid kommer så kjapt.. men men Ja jeg var inne på colorfulsprinkles.com og kjøpte prøver at id bare minerals før jeg tok å kjøpte et starterkit med hele pakka.. Kan anbefale deg å kjøpe forskjellige prøver på foundation og concealer f.eks... Går du inn på www.bareminerals, og trykker på "how to" helt oppe på siden så får du se småvideosnurter av hvordan en legger på foundation.. Kan være bra å se siden en del ikke helt hvordan de skal påføre korrekt ← Leste nettopp at ID er kommet på Strawberrynet. Der kostee foundationen ca 148 norske kr, og mineral veil 114 kr. Det er jo rimelig, og gratis frakt i tillegg!
Little sister Skrevet 9. august 2006 #13 Skrevet 9. august 2006 Leste nettopp at ID er kommet på Strawberrynet. Der kostee foundationen ca 148 norske kr, og mineral veil 114 kr. Det er jo rimelig, og gratis frakt i tillegg! ← Det var jo halv pris på strawberrynet i forhold til Lf! Men de har ikke den fargen jeg må ha (medium). Har lyst å skrive mail for å høre om den kommer inn, men vet ikke hva jeg skal skrive Om de ikke får den inn kan jeg jo bare ta den medium beige, men vet ikke helt hva som er forskjellen på disse..
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2006 #14 Skrevet 9. august 2006 medium er i rosatone,medium beige er i gul/gylden tone. :blunke:
Little sister Skrevet 14. august 2006 #15 Skrevet 14. august 2006 Nå har de fått inn flere farger på SN. Jeg har bestillt prøver på www.colorfulsprinkles.com Men skriver de ned verdien på pakken? jeg tok ikke sjangsen på å bestille mer en 187 kr med frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå