Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva kjennetegner en hunk?

Er en hunk lav/høy, lys/mørk, stor/tynn annet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes da ikke et fasitsvar på HVA som gjør at en mann er en hunk ;)

Hunk betyr jo at en mann er "barsk", kjekk, hot you name it.

Så er det jo opp til enhver å avgjøre hva som gjør at man kan beskrive en mann som dette.

Gjest gjest1
Skrevet

En hunk er maskulin og sjarmerende, muskuløs og kjekk og nammenamm-mann med mørkt hår og gnistrende øyne og :sikle: Også er han en sexmaskin med stor tissefant som han kaller the hunkmaster.

Gjest gjesta
Skrevet

En hunk er en skikkelig kjekkas. Jeg pleier ikke å falle for hunketypen; jeg holder meg til de tynne, hengslete og mildt feminine guttene. ;)

Skrevet

Hunker kommer i alle innpakninger, de !

...og jeg har sett èn spesiell for ikke så mange ukene siden...

Fyttigrisen...skulle ikke vært lov å la sånne gå løs... :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet
Hunker kommer i alle innpakninger, de !

...og jeg har sett èn spesiell for ikke så mange ukene siden...

Fyttigrisen...skulle ikke vært lov å la sånne gå løs...  :sjarmor:

ÅÅÅ jeg så en sånn selv for noen år siden... så han 2 dager på rad, i bergen sentrum. herregud. ekte hunk.

Høy, mørkt hår, sporty kledd... ikke femi.. sukk. da var jeg vel 15 eller noe ;)

Men likevel.. tenker å han fremdeles, skikkelig kjekk. :) en ordentlig HUNK.

hilsen the man eater

Gjest Gjest
Skrevet
En hunk er en skikkelig kjekkas. Jeg pleier ikke å falle for hunketypen; jeg holder meg til de tynne, hengslete og mildt feminine guttene. ;)

Åhh jaah, de liker jeg oxo!:D de mørke, jack white-fyrene bare litt tynnere ;) men jack white har jo pen kropp selv, nærmest perfekt, oxo såå høyy da. HUFF kvinneguiden er usunt. =P

Skrevet

En hunk er vel en mann som er tiltrekkende av ganske overfaldiske grunner. Det er iallefall det jeg legger i ordet. Har igrunnen aldri falt for noen hunk, men de er artige å se på, ja :wow:

Gjest Tweek
Skrevet
En hunk er maskulin og sjarmerende, muskuløs og kjekk og nammenamm-mann med mørkt hår og gnistrende øyne og  :sikle: Også er han en sexmaskin med stor tissefant som han kaller the hunkmaster.

:hoho::hoho::hoho::klappe::klappe::klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...