Gjest Gjest_haha_* Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 (legger den her også...)' Jeg drikker så å si aldri, så lurer på om neon har noen tips til meg/oss.... Hvilke drinker bør vi kunne servere i baren vår i bryllupet? Vi blir familie med under 40 voksne i selskapet. Har sett på sider med drink-oppskrifter; såååå mange å velge i da.... Så, hvilke "må" eller "bør" vi ha?? Takker for svar...
Gjest aperitif.no Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Dette er gamle travere Gin Tonic Skrewdriver (Vodka+appelsinjuice) Whisky on the rocks (whisky + isklumper) Cuba Libre ( Rom + Cola) Tequila Sunrise ( Tequila + juice + Grenadine) Og så noen nye Mojito Mynteblader, friske skudd 2 ts sukker 3 ss sitron juice (eller lime), fersk 1 1/2 del lys rom club soda, avkjølt Caipirinha 1 lime 2 ss sukker 4 knuste isbiter 4 cl Cachaça
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Mojito og Caipirinha er begge veldig gode, men krever en del av den som skal stå i baren. To av de drinkene det er mest jobb med.
skrue Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 Personlig synes jeg 2 ss sukker til Caipirinha er for mye. Nå drikker jeg mest Caipirovska (altså vodka istendefor rom) og da synes jeg en toppet ts er nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå