sissy1 Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 hei,eg lurte på ang graviditet om det er vanlig og ha vondt i magen,nett som mensen smerter?eg har hatt vondt i magen 2 netter på rad og hard avføring..har og litt smrter på høgre side og ømme pupper?noen som har kjent det samme?
Arwen Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 hei,eg lurte på ang graviditet om det er vanlig og ha vondt i magen,nett som mensen smerter?eg har hatt vondt i magen 2 netter på rad og hard avføring..har og litt smrter på høgre side og ømme pupper?noen som har kjent det samme? ← Jeg har menssmerter innimellom. Det er livmoren som utvider seg. Puppene er så ømme at det er tortur å gå ned trappen uten BH Her ser du liste over forskjellige symptomer.
sissy1 Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2006 Jeg har menssmerter innimellom. Det er livmoren som utvider seg. Puppene er så ømme at det er tortur å gå ned trappen uten BH Her ser du liste over forskjellige symptomer. ← heisann,takk for svar...eg har kjøpt ein graviditet test som eg skal ta i måren tidlig..
Arwen Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Jeg testet positivt med clearblue digital kvelden før forventet mens. Hvilken test har du kjøpt og når er IKM?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå