Debra Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 jeg har brukt denne rensen i ca 4 måneder nå. er fornøy liksom. men har begynt å få sånne talgklumper ved hakepartiet. tror det har noe med rensen å gjøre. noen som har opplevd det samme?
Aiv Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Det kan være hormonubalanse.. Da blir en ofte uren i huden på haken.
Gjest Lanyah Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Kan være at all skitten kommer ut, det pleier å være sånn... Men 4 mnd. var litt lenge da...
Gjest Tanita Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Hakepartiet har med hormoner og underlivet (eggstokker, forplantningssystemet)å gjøre. Det kan ta tid å balansere, men en hudpleietime vil hjelpe, da kan hudpleieren åpne talgklumpene for å få talgen ut. Det vil bli bedre.
Debra Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2006 men hva kan man gjøre med denne hormonubalansen? jeg bruker ikke p-piller.
Aiv Skrevet 29. juli 2006 #6 Skrevet 29. juli 2006 Jeg har også vært UTROLIG stygg på haken de siste månedene.. Mange innebygde kviser pluss svarte prikker. Hadde meg en tur til hudpleier og fikk kneppet ut det meste. Det gjorde at mesteparten kom ut! Men for all del ikke knepp på det selv, for det gjorde jeg og en kan nå se at jeg har vært borti hakepartiet og knept
Gjest Tanita Skrevet 29. juli 2006 #7 Skrevet 29. juli 2006 men hva kan man gjøre med denne hormonubalansen? jeg bruker ikke p-piller. ← Det går an å gå til legen og prøve å finne årsaken til det. Det kan komme av hormoner eller problemer i underlivet/eggstokker. Eventuelt vil det stabilisere seg etter tid. Det er uansett helt vanlig å få acne på haka under mensperioden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå