Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har brukt denne rensen i ca 4 måneder nå. er fornøy liksom. men har begynt å få sånne talgklumper ved hakepartiet. tror det har noe med rensen å gjøre. noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være hormonubalanse.. Da blir en ofte uren i huden på haken.

Gjest Lanyah
Skrevet

Kan være at all skitten kommer ut, det pleier å være sånn... Men 4 mnd. var litt lenge da...

Gjest Tanita
Skrevet

Hakepartiet har med hormoner og underlivet (eggstokker, forplantningssystemet)å gjøre. Det kan ta tid å balansere, men en hudpleietime vil hjelpe, da kan hudpleieren åpne talgklumpene for å få talgen ut. Det vil bli bedre.

Skrevet

men hva kan man gjøre med denne hormonubalansen? jeg bruker ikke p-piller.

Skrevet

Jeg har også vært UTROLIG stygg på haken de siste månedene.. Mange innebygde kviser pluss svarte prikker. Hadde meg en tur til hudpleier og fikk kneppet ut det meste. Det gjorde at mesteparten kom ut! Men for all del ikke knepp på det selv, for det gjorde jeg og en kan nå se at jeg har vært borti hakepartiet og knept :(

Gjest Tanita
Skrevet
men hva kan man gjøre med denne hormonubalansen? jeg bruker ikke p-piller.

Det går an å gå til legen og prøve å finne årsaken til det. Det kan komme av hormoner eller problemer i underlivet/eggstokker. Eventuelt vil det stabilisere seg etter tid. Det er uansett helt vanlig å få acne på haka under mensperioden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...