Gjest Gjest_hanne_* Skrevet 28. juli 2006 #1 Del Skrevet 28. juli 2006 ...møtt en mann på en kafe. Jeg husker at jeg leste flere innlegg denne jenta skrev om at hun hadde sett en mann, (mener å huske at han var dansk?) og at hun visste om en kollega som hadde epost-adressen hans. Hun sendte en mail til han, og så vet jeg ikke hvordan det gikk videre! Aner ikke hvorfor jeg kom på dette nå, men jeg kom bare til å tenke på beskrivelsene hennes av hvor spennende hun syntes det var og hennes "skal-skal ikke"-vurderinger. Dette er ganske lenge siden (vinter? vår?), og jeg bare tipper den lå på dette forumet, men jeg håper noen husker hva jeg tenker på! Fikk bare så lyst å lese videre! Kjempefint om noen vil linke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. juli 2006 #2 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Her! Endret 28. juli 2006 av Anerikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Del Skrevet 28. juli 2006 Tuusen takk! En dagbok på 122 sider?? Her er det bare å rigge seg til, ser jeg! Hjertelig takk, Anerikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. juli 2006 #4 Del Skrevet 28. juli 2006 Bare hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå