Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Jeg har nå "spart" i noen par dager for jeg skulle vokse leggene mine. Jeg har kjøpt Veet aquasystem og jeg påførde det i sted og det kom ikke ett eneste hår på stripsen!!! Grr! Jeg prøvde mangeganger, men ingen hår gikk av. Ikke er jeg ny på voksning heller, selv om det er lenge siden sist. Er det noen andre som har prøvd denne nye hårfjerningen? Kanskje noen har tips til andre hårfjerningsprodukter da jeg er sååå drittlei av å shave meg hver dag!
Knurr Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Barbering gav jeg opp for lenge siden. Og voksing har jeg aldri fått til - spesielt kaldvoks og aquavoks og minivoks og alle de fancy hårfjerningskremene. Enten forvinner ikke håret eller så forsvinner håret og huden - resultatet er like nedslående. Nå bruker jeg 150kr i måneden på å vokse leggene i salong, og er storfornøyd. Luksusfølelse + hårfjerning for prisen av to røykpakker.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 jeg liker også voxing. men hva gjør du i de mellomfasene da, før håret er langt nok til å voxes? kjedelig å gå med hårstubber.
Gjest allium Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Eneste voksen som fungerer er varmvoks på krukker. Veet er fin, varmer den i mikroen og bruker ikke stripsene som følger med, men filler av lakenlerret. Når jeg vokser jevnlig, blir etterveksten myk, glissen og lite synlig, så det er ikke noe problem. Og jeg hadde opprinnelig apelegger.
En som vet Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Har fått det for meg at du ikke trenger å spare masse før du går til salong, at de kan vokse enda kortere hår enn det du kan hjemme. Stemmer det?
Gjest Tanita Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Barbering gav jeg opp for lenge siden. Og voksing har jeg aldri fått til - spesielt kaldvoks og aquavoks og minivoks og alle de fancy hårfjerningskremene. Enten forvinner ikke håret eller så forsvinner håret og huden - resultatet er like nedslående. Nå bruker jeg 150kr i måneden på å vokse leggene i salong, og er storfornøyd. Luksusfølelse + hårfjerning for prisen av to røykpakker. ← 150 kroner var utrolig billig! Hvor bor du?
Gjest Tanita Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Har fått det for meg at du ikke trenger å spare masse før du går til salong, at de kan vokse enda kortere hår enn det du kan hjemme. Stemmer det? ← Det må helst være fra 5 mm lengde. Dette for å få med rota ut. Ved kortere lengde vil hårene knekke og rota ikke bli med.
Pauline Skrevet 29. juli 2006 #8 Skrevet 29. juli 2006 Voks hjemme har jeg og prøvd, men fikk det ikke til. I ren frustrasjon kjøpte jeg en slik epileringsmaskin -silk epil, tror jeg- Det er vondt, men hårene forsvinner og det blir mindre og mindre vondt. På denne tida av sommeren er det nesten ikke vondt i det hele tatt. Har prøvd voks i salong, men foretrekker silkepil, da trenger du ikke spare til helskjegg på leggene heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå