momo Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Jeg skulle gjerne hatt noen fantastiske jeans, som får lårene til og se slankere ut og rompa til og se mer spretten ut. Synes liksom ingen av de jeg har klarer det helt. Jeg har litt kraftige lår og litt stor rompe. Men jeg er ikke feit. Noen som har tips om en drømme jeans?
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Jeg eeelsker Fornarina, og det har kanskje noe med at jeg synes de får meg til å se slankere ut. Er jo ikke feit, bruker strl 38 (noen ganger 40), men med dagens slankepress, så... Det kan høres ut som vi har noe av samme kroppsfasong, jeg har også litt kraftige lår, men ikke mage eller hofter. Så da kunne kanskje fornarina være noe å prøve? Hvis du ikke har vært borti dem før burde jeg vel nevne at de er skammelig dyre, koster over 1000- lappen.
Knurr Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Har et par Replay-jeans som er perfekte! Men så prøvde jeg å finne flere, og fant både perfekte og luftballong-bukser, så jeg tror de har en del forskjellig. Prøv!
momo Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2006 Ja, er vel egentlig bare og prøve mange forskjellige. Er bare det at jeg blir dritt lei etterhvert og.
HoneyHoney Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Seven for all mankind liker jeg veldig godt. Men det er jo mange forskjellige modeller der også, og alle er ikke like fine i fasongen. Ihvertfall ikke i min fasong...
momo Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2006 Hvor selger de fornarina? Jeg må sikkert en tur til oslo for og kunne prøve alle disse buksene.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Bik Bok og JC har Fornarina. Tror noen av disse butikkene har Replay også.
momo Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. juli 2006 Ok, bik bok er her jeg bor da, og JC og, tenkte faktisk ikke på JC og at de har en del jeans der. Ja da er det bare og ta seg en tur og prøve da. Takk for hjelpen.
Gjest gjesta Skrevet 29. juli 2006 #9 Skrevet 29. juli 2006 Seven for all mankind liker jeg veldig godt. Men det er jo mange forskjellige modeller der også, og alle er ikke like fine i fasongen. Ihvertfall ikke i min fasong... ← Seven for all mankind, True Religion og Pepe Jeans er tre knallfine jeans. Litt dyre, men verdt det.
momo Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 29. juli 2006 Seven for all mankind, True Religion og Pepe Jeans er tre knallfine jeans. Litt dyre, men verdt det. ← Hvor selger de, de da?
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #11 Skrevet 29. juli 2006 De nye buksene til Diesel er fantastiske. Gråt nesten av glede da jeg så dem henge på rad og rekke i butikken Høstmoten er hot i år
Saeria Skrevet 30. juli 2006 #12 Skrevet 30. juli 2006 Jeg er fornøyd med Lee også jeg i tillegg til Fornarina.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #13 Skrevet 30. juli 2006 Jeg liker de fra bikbok, jeg. Husker ikke merket, men det er en ku på lappen ;D
momo Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #14 Skrevet 30. juli 2006 Takk for svar! Får nok ta en dag til Oslo til høsten og prøve masse forskjellig. Kanskje jeg rekker og gå ned noen kg til og.
Saeria Skrevet 30. juli 2006 #15 Skrevet 30. juli 2006 Jeg liker de fra bikbok, jeg. Husker ikke merket, men det er en ku på lappen ;D ← Det er vel Bik Boks eget merke, om jeg ikke husker feil.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #16 Skrevet 30. juli 2006 Det er mulig. Jeg fjerner iallfall lommene på dem (de store S-ene) for de er så stygge. Syns det ser penere ut da og, og det gjør formen på buksa finere - faktisk
Saeria Skrevet 30. juli 2006 #17 Skrevet 30. juli 2006 Det er mulig. Jeg fjerner iallfall lommene på dem (de store S-ene) for de er så stygge. Syns det ser penere ut da og, og det gjør formen på buksa finere - faktisk ← Jupp.Da er det Bik Boks eget merke vi snakker om. Er ikke de små i størrelsen. Synes bare jeg har sett småflis med de buksene på.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #18 Skrevet 30. juli 2006 Noen er små, og noen er store. Jeg er vel 34 og ei venninne er 38 og hun bruker dem. Vet ikke om det er beibistørrelser, men vi er ikke dverger heller ;-D
Saeria Skrevet 30. juli 2006 #19 Skrevet 30. juli 2006 Da finnes de altså i vanlige str. Har bare sett småjenter med de. Type spikertynn fjortis. Men nok om det. Må ikke ødelegge tråden helt.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #20 Skrevet 30. juli 2006 Jeg skulle gjerne hatt noen fantastiske jeans, som får lårene til og se slankere ut og rompa til og se mer spretten ut. Synes liksom ingen av de jeg har klarer det helt. Jeg har litt kraftige lår og litt stor rompe. Men jeg er ikke feit. Noen som har tips om en drømme jeans? ← Nå hørte jeg i dag om bechams sine bukser som er fantastiske,men kan det være mulig at de koster kr 3000?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå