Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Nå har jeg kikket litt på nettet for jeg har lyst å begynne med lagidrett. Det har slått meg at det ikke er noe informasjon til nye spillere. Det ser virkelig ikke ut som de vil ha det...

Er det bare meg som innbiller meg det?

Jeg begynte på ett mixlag i volleyball i mars, men føler heller for å spille på ett rent lag og spille kamper og slikt.

Er dette helt umulig?

Noen som har peiling...? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nesten du må ringe klubben du vil spille for og høre :) Finn ut når treningstidene er og stikk oppom og prat med treneren, hør om de har behov for flere spillere ;)

Skrevet

Hvaslags idrett tenker du på?? Har litt intrykk at den del av den organiserte lagidretten for oss over 20 som ikke skal satse seriøst foregår i mindre, ukjente klubber.. Ofte stiftet av kompiser ol.

Søk litt på nettet og gå inn på forbundet sisne sider for den aktuelle idretten du tenker på og se hvilke klubber som er i området på det nivået du ønsker å spille.

Gjest gjest1
Skrevet
Hvaslags idrett tenker du på?? Har litt intrykk at den del av den organiserte lagidretten for oss over 20 som ikke skal satse seriøst foregår i mindre, ukjente klubber.. Ofte stiftet av kompiser ol.

Søk litt på nettet og gå inn på forbundet sisne sider for den aktuelle idretten du tenker på og se hvilke klubber som er i området på det nivået du ønsker å spille.

Jeg tenker på volleyball, håndball, ishockey og muligens innebandy. hehe....men mest volley.

Jeg har søkt masse på nettet, men de fleste lag spiller i høye diisjoner og jeg er ikke på det nivået for å si det slik!

Og ikke er det så lett å finne de som driver med "kompis lag"

Sukk... :sjenert:

Skrevet

En del lokale tlf-kataloger har oversikt over alle lokale idrettlag og fritidstilbud.

Gjest Dixie i.i
Skrevet

Du kan jo event prøve å få vært med på ett bedriftslag. Så lenge du ikke spiller aktivt på ett annet lag, kan du være med på det selv om du ikke jobber der.

Man ta kontakt med særforbundene, og hør med kretsen i området ditt. De kan helt sikkert hjelpe deg.

Og innebandy er morsomt, er så digg å kline til den ballen og tenke at det er huet til en helt annen en.... hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...