Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 I dag er det bare surr på myspace. Først få jeg beskjed ørten ganger om at det er i"nvalid login". Så jeg prøvde å logge inn maange ganger, tilslutt får jeg beskjed om at jeg har prøvd for mange ganger med samme e-postadresse og skal da skeive inn en vertifiseringskode, men koden kommer ikke opp, det er kun et kryss der! Fryktelig kjipt det her.. Jeg er forresten 100%sikker på at jeg skriver riktig passord. Er ikke registrert bruker her på forumet, så hvis denne tråden flyyes til dataforumet får jeg vel ikke svart dere igjen..
wind-up bird Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Jeg har hørt fra noen venner som bruker myspace at de har hatt problemer ganske lenge nå. Man må nok bare smøre seg med tålmodighet...
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Oki, greit å vite at man ikke er alene om det hvertfall da.. Har prøvd helt siden kl 10 idag.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Nå er jeg skikkelig lei meg her.. Hele profilen min er borte fra hele myspace Skjønner ikke hva som har skjedd. Jeg har ikke brutt noen regler hvertfall. Alle de timene jeg har brukt der inne på å adde venner og gjøre siden min fin. Skjønner ikke at det går ann!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Hei, vet du om vennene dine har fått logget inn nå?
wind-up bird Skrevet 29. juli 2006 #6 Skrevet 29. juli 2006 Nei, det vet jeg faktisk ikke, skal si ifra hvis jeg får spurt!
Gjest StoreSky Skrevet 29. juli 2006 #7 Skrevet 29. juli 2006 pga av varmen i california så er serveren til myspace nede for telling...men jeg fikk logget meg på idag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå