Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Vært sammen med kjæresten i ca. 1/2 år. Har kjent han lenge før det. Syntes det er fortsatt flaut med disse naturlige gjøremål Tok det lang tid før dere var åpne om dette?? Går dere på do å promper??? (Da er som regel prompen "borte", og kommer tilbake når jeg sitter i sofaen igjen.... )
mallina Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Ja det var skikkelig skummelt den første tida vi ble kjent med! Hvis det er lyder du tenker på så kan du skrue på vasken. Er det lukta så kan du åpne et vindu? Det går nok over skal du se..
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Jeg tolker det slik at hun spurte hvor lang tid det tar før man tør å prompe slik at kjæresten hørte det. Når det gjelder tiss/bæsj blir det jo litt vulgært å nevne bæsj om du må på do. Bedre å bare si at du må på do, må tisse eller noe slikt (Kanskje ikke bruke det om hverandre, da han etter hvert "mistenker" deg om du "må på do" ) Første gangen du promper blir det jo flaut uansett, men jeg synes det hadde vært litt søtt om kjæresten min prompet for så å rødme (kan selvfølgelig ha noe med at jeg fortsatt føler meg forelsket) Har for øvrig ikke opplevd det enda, men forholdet har ikke vart like lenge som ditt, hittil
tormi Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Når den første prompen er prompet da er det fritt frem.
Scorpina Skrevet 29. juli 2006 #5 Skrevet 29. juli 2006 Hahaha....godt sagt tormi!! Men det er sant som det er sagt. Når man først har vist sin andre partner at man faktisk HAR en kropp som både lager og produserer mindre "sexy" lyder....så er det fritt fram... Husker sjøl første gangen jeg var på besøk hos min kjære. Jeg satt på diddelidoen og kjente at "ååååååh, nå kommer en fjert". Jeg prøvde å liiiirke den ut men neiiiida, "BÆNG" neddi doskåla så det ble jo det ekkoet. Akk ja.... Jeg kom ut fra toalettet, litt lettere frustrert, flau og oppgitt og tenkte at "jaja....han synes jeg vel er den møkkajenta" (humrer) men da jeg kom ut sa han bare "det gikk strålende hæ?" Nei, svarte jeg "det gikk bare skitt" - også lo vi godt. Ja, ja sa han "herren velsigne din inngang og din utgang" (humoristisk sagt han er ikke sånn "superkristen") Og nå 14 år senere er det ei salig blandig mellom rap, fis og nys her... Bedre å sleppe en due, enn å sprenge en tarm sier nå jeg bare...
Gjest 2324 Skrevet 29. juli 2006 #6 Skrevet 29. juli 2006 Jeg går ikke på do når sambo er på badet. Og selvfølgelig har det hendt at vi har prompet foran hverandre, men jeg går på badet så langt det er mulig. Og det samme gjør sambo, det er unødvendig å prome foran andre mennesker.
Gjest Tweek Skrevet 29. juli 2006 #7 Skrevet 29. juli 2006 jeg har vært sammen med kjærestern min i et halvt år, og vi er komfortable med sånne.. ikke at vi gjør det hele tiden, men det er ikke noen problem å tisse når han er der også, eller slippe en promp. selv om det tok en stund før jeg gjorde det.. bæsje er noe jeg mener man gjør uten tilskuer! men gjør ikke noe om jeg sier at det er det jeg skal. vi var på båttur, og det var sånn "utedass" der, så sa jeg at jeg skulle på do. min kjære sa at åå, det stinker og er ekkelt der.. ja, men jeg på drite.. åja, men det er jo forståelig sa han, hehe:P (doen var ekkel, men hadde jo dopapir, og kan ikke gå rundt å holde meg) så det er ikke noe å skamme seg over.. bare sånn.. fis lager ikke lyd, men lukter. promp lager lyd, men lukter ikke
Laini Skrevet 29. juli 2006 #8 Skrevet 29. juli 2006 Min var veldig pådriver på at jeg skulle bare føle det der naturlig og selvfølgelig slippe en promp når den trengte seg på, men han angrer vel nå ja Prøver egentlig å være litt for meg selv å lure ut disse illeluktende tingene som må ut av og til ( Selv om det oftes kun er luft og lyd ) Men hvorfor får jeg aldri være i fred på do????
Phantasy Skrevet 31. juli 2006 #9 Skrevet 31. juli 2006 Jeg husker første gangen jeg prompet foran kjæresten. Jeg fikk latteranfall, og da kom den snikende og jeg prøvde så godt jeg kunne å bare ikke le lengre, også brøyt jeg ut, og da kom den. Var megaflaut, men nå er vi komfortable med det. Har vært sammen i snart 11 måneder. Vi raper og promper hvis vi vil det liksom. Seff, ikke når vi ha besøk av folk vi ikke kjenner så godt. Men hvis bestevenninda mi, jeg og han er sammen så jaja. Vi kjenner jo hverandre.. Er født og oppvokst med at lufta må ut på ett eller annet vis uansett, og man rekker ikke alltid å gå inn på do for å få det ut så... Hvis jeg MÅ tisse når kjæresten er på badet, så ja ok. Men ser helst at jeg er alene. Når jeg bommelommer, så MÅ jeg være alene.. Klarer seriøst ikke hvis jeg vet det er noen rett utenfor døren heller jeg. Jævlig morro når mamma har symøte på kjøkkenet, som er vegg i vegg med doen, og når du går ut av døra, så er du på kjøkkenet.. Nice..
Gjest splæsj Skrevet 31. juli 2006 #10 Skrevet 31. juli 2006 Jeg har lært et triks: Ta med en lighter på do, så kan du brenne opp metangassen og det blir luktfritt.
Gjest gjesta Skrevet 31. juli 2006 #11 Skrevet 31. juli 2006 Jeg har lært et triks: Ta med en lighter på do, så kan du brenne opp metangassen og det blir luktfritt. ← Heh... tuller du? Jeg er tilbøyelig til å tro på dette altså.
Gjest Tweek Skrevet 31. juli 2006 #12 Skrevet 31. juli 2006 Jeg har lært et triks: Ta med en lighter på do, så kan du brenne opp metangassen og det blir luktfritt. ← du vet du kan begynne å brenne innvendig av det? gassen er både ute og inne, og da sprer det seg fort til inni, og det er vel ikke noe lurt! vil du faktisk risikere dette for at kjæresten din kanksje finner ut på doen at fisen din, kanskje lukter? Noen menn mener at enter som fiser og raper er ekkelt. men det er like naturlig for oss og gjøre det.. men skla vi ikke gjøre det for det? så er det de som ikke har noe imot det, for som sagt, jenter er å sånn.. vi lager bare ikke konkuranser og ser hvem som har størst/mest illeluktende fis/rap. vi gjør det, og så er det ferdi med det..
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #13 Skrevet 31. juli 2006 du vet du kan begynne å brenne innvendig av det? gassen er både ute og inne, og da sprer det seg fort til inni, og det er vel ikke noe lurt! ← Eh, du brenner av over doen etterpå da skjønner du. Vi hadde alltid fyrstikker liggende på do da jeg vokste opp, funker helt supert det.
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #14 Skrevet 31. juli 2006 Jeg kan tisse og spy foran kjærester, men fjert og bajs gjør jeg i all hemmelighet! Da fortsetter gutter å tro vi driter rosa og fiser parfyme skjønenr dere ;D
Gjest splæsj Skrevet 31. juli 2006 #15 Skrevet 31. juli 2006 Eh, du brenner av over doen etterpå da skjønner du. Vi hadde alltid fyrstikker liggende på do da jeg vokste opp, funker helt supert det. ← Nettopp. Mange fantasifulle svar her.
Gjest Gjest_Minni_* Skrevet 31. juli 2006 #16 Skrevet 31. juli 2006 Jeg slipper ikke ut luft i samvær med andre, heller ikke med samboeren. Jeg synes det er veldig uhøflig å gjøre det, og en skal vel ikke slutte å være høflig mot samboeren/kjæresten når en bare har kjent hverandre lenge nok, vel? Jeg må si jeg synes andres gasser er ganske fæle, så slikt vil jeg ikke utsette meg selv eller andre for. Vi går ikke på do sammen, og vi annonserer ikke hva vi skal. Det er liksom ikke et tema, vi vet alle hva andre mennesker gjør på do. Det hender vi snakker om at vi har treg mage e.l., men det er fordi vi da føler oss syke.
Gjest seroxata Skrevet 31. juli 2006 #17 Skrevet 31. juli 2006 hohoh, artig diskusjon dette, ettersom jeg og typen hadde en diskusjon om dette i natt Vi vet begge at vi begge gjør det. og vi har vel begge prompa i hverandres nærvær, dog ikke frivillig Vi lå i senga i natt og begynte å snakke om det, om pinlige episoder angående det temaet her, og vi lo oss skakke! og så sa han at han ville ikke turt å drite foran meg pga han var redd jeg ikke ville tåle lukta og jeg klarer nesten ikke tisse foran han eigang, så det kunne han bare glemme!! åååh, så artig... :D:D
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #18 Skrevet 31. juli 2006 Jeg slipper ikke ut luft i samvær med andre, heller ikke med samboeren. Jeg synes det er veldig uhøflig å gjøre det, og en skal vel ikke slutte å være høflig mot samboeren/kjæresten når en bare har kjent hverandre lenge nok, vel? Jeg må si jeg synes andres gasser er ganske fæle, så slikt vil jeg ikke utsette meg selv eller andre for. Vi går ikke på do sammen, og vi annonserer ikke hva vi skal. Det er liksom ikke et tema, vi vet alle hva andre mennesker gjør på do. Det hender vi snakker om at vi har treg mage e.l., men det er fordi vi da føler oss syke. ← Jeg er helt enig.
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #19 Skrevet 31. juli 2006 Ut i fra det som står her så er jeg sikkert litt rar jeg.. Jeg har vært sammen med sambo i 12 år og jeg klarer rett og slett ikke å bæsje og prompe sammen med han. Tisse går veldig greit.. Hvis han er på badet likt med meg og jeg kjenner at bomelom er på tur, så må jeg be han gå ut. Ellers stopper det helt opp.. Han derimot, bryr seg ikke om å ha meg tilstede i det hele tatt.. Hvis jeg merker at prompen som er på tur er helt lydløs, så lar jeg den bare komme. Er jeg så uheldig at den lager lyd, så nekter jeg plent på at jeg prompet.. -Og da tror han meg. For jeg gjør da ikke slike ting jeg.. Hehe..
Scorpina Skrevet 31. juli 2006 #20 Skrevet 31. juli 2006 Jaja Silla - nå er jo også noen mannfolk kjent for å sleppe DEN bråke-stinke-og-rumle bønna i dusjen og liksom stå der å "åhhh'e" over hvor flink de er og høre på den flotte akustikken det blir av en sånn smeller'n i dusj'n...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå