Gjest sjalusa Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Hei. Jeg og typen min har vært sammen i snart 3 mnd og har i den tiden snakka om å flytte sammen og at vi ønsker barn sammen. Vi har hatt det veldig fint sammen men dn sisste tiden har han ønska å være mer for seg selv og han gir lite respons på sms der jeg skriver at jeg elsker han osv. Etter en prat forleden, viste det seg at dette skyldes at han kanskje ikke hadde så sterke følelser for meg ennå som jeg har for han. Jeg ble svært skuffet. Han burde vel finne ut snart om han elsker meg eller ikke nå?? Han sier han er veldig gla i meg. Men jeg kan ikke være sammen med en som ikke elsker meg i lengden. Noen som har erfaring om følelser og om dette kommer senere hos enkelte?? Han sier han er sint på seg selv fordi han ikke klarer å holde på ting som er bra for han og at han blir fort lei selv om han vet han kan få det bra.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Hallo.. Elsker er et så alvorligt ord og skal ikke brukes i hytt og pine. Jeg har aldri elsket noen etter knappe 3 måneder. Jada, jeg har vært både forelsket, betatt og glad i, men ikke elsker. Dere er fortsatt i den fasen hvor dere blir kjent med hverandre.
Gjest Bellatrix Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Gi han tid om det er det han føler at han trenger.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Å snakke om å få barn sammen etter bare 3 mnd er veldig tidlig i de fleste forhold. Du bør kanskje roe ned pratingen om det og bare være forelsket. Man elsker ikke folk etter så kort tid, man tror kanskje at man gjør det, men det gjør man ikke. Gi han tid, vær forelsket og lev livet.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Enig med siste taler; for tidlig å snakke om barn sammen etter så kort tid. Du skremmer han kanskje bort...
Annie Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Dere har bare vært sammen i 3 mnd. Gi han og forholdet tid.
Gjest sjalusa Skrevet 30. juli 2006 #7 Skrevet 30. juli 2006 Takk for mange svar. Må bare få legge til for enkelte at vi IKKE har snakket om å få barn nå, men at vi i fremtiden ønsker oss barn sammen!! Vi hadde kjent hverandre i ca 4 mnd før vi kom offisielt sammen. Syns ting er litt rart mellom meg og typen nå for vi har ikke fått prata noe mer om dette, så kanskje dere har rett at jeg bare skal prøve å lene meg tilbake og slappe av med følelser osv og ta ting som de kommer. Men det er han som tidligere har snakka mest om dette med å flytte sammen osv tidlig så da syns jeg alt ble rart når han ikke snakka om det lenger. Vel vel vi får se hva som kommer med tidevannet
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #8 Skrevet 31. juli 2006 Må bare få legge til for enkelte at vi IKKE har snakket om å få barn nå, men at vi i fremtiden ønsker oss barn sammen!! For dèt gjør saken mye bedre..? Hadde fått fullstendig noia og panikkanfall jeg! Kanskje han sa mye rart tidlig i forholdet, men at han nå skjønner at han må ta det med ro og ikke begynne å planlegge fremtid før dere har hatt noe fortid sammen.
Gjest splæsj Skrevet 31. juli 2006 #9 Skrevet 31. juli 2006 :hår: <---- hadde jeg tenkt om noen ville ha barn med meg etter tre måneder. Kanskje dere har gått for raskt fram. Gi han litt space.
Buster Skrevet 31. juli 2006 #10 Skrevet 31. juli 2006 Tror kanskje at du forhaster deg litt her trådstarter . Ikke tror jeg at noen og da mener jeg virkelig noen kan si at de har funnet den rette etter så kort tid. Følelser er noe som utvikles over tid, og de viktigste følelsene man skal ta hensyn til er de som kommer når den heteste forelskelsen har lagt seg. Hvordan fungerer dere sammen under problemer, respekterer dere hverandre, stoler dere på hverandre, osv. Å snakke om barn så tidlig er ikke fornuftig og får meg til å bli litt skremt egentlig, flytt sammen og finn ut av tingene før dere planlegger hele fremtiden deres.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #11 Skrevet 1. august 2006 Ja, enig her. Har faktisk opplevd det samme, bare at det var meg selv. Kjæresten min sa han elsket meg, men jeg visste ikke om jeg var kommet helt til det punktet enda der jeg kunne si det. Jeg stod der og visste ikke helt hva jeg skulle si eller gjøre, og alt ble bare veldig dumt egentlig. Men det betydde ikke at jeg ikke ville ha han! Jeg var utrolig glad i kjæresten min, og det tok ikke lang til før jeg også følte det samme. Nå har vi vært sammen i snart 1,5 år og jeg har aldri hatt det bedre =)
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #12 Skrevet 2. august 2006 Ja, enig her. Har faktisk opplevd det samme, bare at det var meg selv. Kjæresten min sa han elsket meg, men jeg visste ikke om jeg var kommet helt til det punktet enda der jeg kunne si det. Jeg stod der og visste ikke helt hva jeg skulle si eller gjøre, og alt ble bare veldig dumt egentlig. Men det betydde ikke at jeg ikke ville ha han! Jeg var utrolig glad i kjæresten min, og det tok ikke lang til før jeg også følte det samme. Nå har vi vært sammen i snart 1,5 år og jeg har aldri hatt det bedre =) ← Takk for at du delte den erfaringen. Det er litt godt å høre at det blir sannsynligvis bedre, for vi er veldig gla i hverandre så det er jo et godt utgangspunkt Det kommer vel fra begge sider når vi begge er klar for det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå