Grooo Skrevet 28. juli 2006 #1 Del Skrevet 28. juli 2006 Koster det noe å registrere enkeltmannsforetak? Rota litt rundt inne på Bedin men forstod ikke helt hva jeg leste... Alle enkeltpersonforetak kan registrere seg gratis i Enhetsregisteret. De har også rett til å registrere seg i Foretaksregisteret, men det koster penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 28. juli 2006 #2 Del Skrevet 28. juli 2006 Koster det noe å registrere enkeltmannsforetak? Rota litt rundt inne på Bedin men forstod ikke helt hva jeg leste... ← Nei, det koster ikke noe. Men hvis du samtidig vil registrere deg i foretaksregisteret koster det penger. Men foretaksregisteret er altså ikke det samme som enhetsregisteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Del Skrevet 28. juli 2006 Tror det koster ca 2500 å registrere seg i foretaksregisteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 28. juli 2006 Hm.. Da tror jeg at jeg videre lurer på hva Foretaksregisteret er for noe, for jeg leste jo det jeg siterte over der men forstod ikke forskjellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. juli 2006 #5 Del Skrevet 28. juli 2006 Her kan du leste om foretaksregisteret. Og her kan du bli enda litt klokere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå