Gå til innhold

Forp*** fluef***!

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Kan noen få de h**vetes fluej**lene til å slutte å pule på meg og på pc'n og overalt i huset mitt?!

J**la irriterende idiotiske dyr, i dag tidlig var det to stykker som insisterte på å lande på rompa mi mens jeg sov.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:enig: :enig_anim: Syntes det var på sin plass med noen enig-jukketing :ler::enig: :enig_anim:
Gjest Gjesta
Skrevet

Vær glad det ikke er klegg, de biter i tillegg til pulingen.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

det er klegg også...

Gjest gjest1
Skrevet

Vi har et effektivt mordvåpen her, som heter Kvitt Fluestrip - fluene elsker det, like mye som menn elsker øl, og etter inntak dør fluene etter kort tid. Er blanke teipstriper du fester nederst på vinduene. Jeg hørte noen dødsskrik her i sta, og det var Herr Fluefaen som tok kvelden. Du får det på Jernia. Fluer og klegg og veps og andre insektjævler er unødvendig å ha i hus mener nå jeg.

Du kan eventuelt sove med truse, så slipper de å lande på ræva di. :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Du får gi dem klar beskjed om å skaffe seg et eget rom... slik promiskuitet er utidig!

Men samtidig synes jeg litt synd på dem, de må jo tydeligvis ha tilskuere for "å få det til".

De er jo ikke alene om dette fenomenet, så jo i avisen at det var en stor andel svensker som "hadde seg" i åpenhet fordi de håpet på å bli sett av andre, men dette blir jo litt annet da...

Svenskene "har seg" i friluft, de insisterer ikke på å utføre sine "sysler" på andres PC eller på andres soverom!

Gjest Emeldina
Skrevet

Jeg holder også på å bli gal av alle fluene! Det er så ekstremt mange inni leiligheten vår for tiden! Har hørt flere som har klaget over at det er mye fluer i sommer, men er det flere som har hjemmet fullt? Vi tør ikke å ha vinduene åpne lenger, og det blir jo så varmt her! Både samboeren min og jeg har vært på jakt med støvsugeren de siste dagene, og har sikkert suget opp hundrevis... Det er så j****g irriterende å ha de rundt seg hele tiden; de flyr rundt ansiktet mitt og parer seg overalt!!! Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre... I dag tidlig våknet jeg av at en flue krøp rundt på ansiktet mitt.. :forvirret: Er det noen som har et godt kjerringråd mot fluer?? Må få kjøpt noe som tar kverken på dem i morgen, men vil gjerne unngå å gå fullstendig amok i kveld... Jeg trenger hjelp!!! :sur:

Gjest Gjest
Skrevet

Her holder jeg på å forsegle huset med innsektsnetting. Noe lufting må vi ha.

Vi er nærmeste naboer til et grisefjøs, så fluene merkes her.

Her om dagen telte ungene noenog 70 fluer, bare på den ene markisa.

Samboer satt også en dag og klasket noenog 40 fluer på bare noen minutter.

Dette mens jeg var i by'n å shoppa og koste meg helt alene og langt fra fluene.

Ellers bruker vi en spray som heter Permetrin Ekstra. Den fås kjøpt bl.a på Jernia og i fargehandler.

Vi sprayer hele huset, og etter 30 - 60 min ligger fluelikene strødd, å da er det bare å gå over med støvsugeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...