Gå til innhold

Sanger/musikk når man er SINNA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken musikk hører dere på når dere er skikkelig sinna, eller i elendig humør , og bare har lyst å rase fra dere ? *ler*........jeg synes metallica er veldig effektivt, offspring også. Spilles det høyt nok, så går sinnet raskere bort er min erfaring hehe. Red hot chili pepper og eminem likeså....men er åpen for andre forslag . (ikke sånn å forstå at jeg går rundt og er ofte sinna altså *ler* det gjør jeg ikke ! ) :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Med en gang jeg så overskriften tenkte jeg METALLICA!

Det er nesten det eneste som duger hos meg. Men det må være Black Album, ikke noe annet. Og så hopper jeg over balladene.

Raga Rockers er også flott. De har en sang som heter "Er det ikke deilig å ha noen å hate". Den er favoritt-sinna-sangen min.

Skrevet

Nightwish - End Of All Hope! :evil:

Den er helt rå når man er sinna! :D

Skrevet

Lette på kazaa lite, men fant ikke den sangen der :-? .....sikert en god sinna-sang *ler*

Skrevet

Kira - Endelig noen andre som også liker dette bandet.... :wink:

Skrevet

Hvis jeg er sinna, må jeg ha musikk som gjør meg glad. Da må jeg sette på musikk der jeg kan assosierer den med lykkelige stunder. Da tenker jeg partymusikk...... :blunke:

Skrevet

sint musikk...

Vel... for 23 år siden, i 1980, gav Judas Priest ut albumet "British steel"

På denne platen er det en sang som heter "Rapid fire". Etter min mening finnes det ikke det band, eller den vokalist som i årene etter har greid å overgå den sangen når det gjelder "her er vi forbannet, altså!" Dette var, om jeg ikke tar feil, noen år før Metallicas tid....på mange måter satte JP en del standarder med akkurat den sangen der for band som ble dannet etterpå....den må høres for å tros; det er, når man hører på den sjangeren, ganske bemerkelsesverdig at det er 23 år siden denne sangen ble spillt in, og således vil jeg på egen regning si at den er nokså nyskapende. På samme plate er det en annen sang som heter "Steeler"...den er heller ingen munter affære..

Alternativt kan man høre på ministry med "thieves" eller "jesus built my hotrod". De koster godt avgårde de også.

Milo

Gjest Mzfire
Skrevet

Det eneste jeg kommer på er SEPPELTURA, tror det skrives sånn. Forferdelig musikk, de bare skriker, den duger nok når du er sinna :)

Skrevet

Jeg er ofte fly forbanna, og masse behov for kjele-og-lokk-musikk.

Muse: Cave - kan brukes til alle moods...

Offspring

Metallica (det er utrolig dårlig wannabe-musikk, men av og til...)

NOFX

Pennywise (noe)

Anouk!

...var det jeg kom på akkurat nå.

Gjest eminel
Skrevet

Hardrock, spesielt Sinergy (Album: Suicide by my side), en sang som heter ''Spit on your grave''. Den er dritbra :sjarmor:

Skrevet
Kira - Endelig noen andre som også liker dette bandet....  :wink:

Ja! :D

Skrevet

Pantera er sikkert fin fin sinna musikk.....spiller sjelden sinna musikk jeg :wink:

Skrevet

Raga Rockers er også flott. De har en sang som heter "Er det ikke deilig å ha noen å hate". Den er favoritt-sinna-sangen min.

Denne tenkte jeg på også når jeg så overskriften, men den var allerede tatt :sinna::ler: Men dette er altså den ultimate "sinnasangen" min. Pleide å sette den på kjempehøyt når jeg krangla med mamma i tenårene :ler: Stakkars mamma'n min... :oops:

Jennifer :vinke:

Skrevet

Gjør ikke noe om den er "tatt" Jennifer.

Vi kan gjerne dele den låta.

Det er skikkelig deilig å høre denne når man er sinna.

Får blåst ut skikkelig på alle mulige måter og slipper som regel hull i veggene :ler: !

Skrevet

Black Hole Sun med soundgarden. Ikke kjør bil til dette OG vær SINNA!.... :wink:

Skrevet

QUEENS OF THE STONE AGE - NO ONE KNOWS

MONACO - WHAT DO YOU WANT FROM ME

:evil:

Det jeg kom på i farten nå ihvertfall ...

Pleier ikke å være så veldig sinna egentlig :lol:

• 13 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Her er en tråd som er 14 år. :lol:

Anonymkode: a7770...da2

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: f15fe...01c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...