Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei men, waco, da - ble du såra og vonbråten? Det var da ikke meninga i denne opplysningskampanjen.......

Dette er slett ikke noe å sutre over, vet du, det er jo bare en frisk, liten debatt som startet med et strot spørsmålstegn.

Vil bare avklare et par småting.....

Jeg snakket ikke om gutteklubben kjekk-og-grei, men om gutteklubben for egen nytelse, eller til fremme for menns goder. Det er jo selvsagt bare gutteklubber, da, så man burde vel ikke legge så stor vekt på dem, men de to klubbene har veldig mange medlemmer - både i styrerommene og utenfor.

Grunnen til at jeg trakk fram fallskjermer etc, var jo din påstand om kostnadene ved å ha kvinner inn i styre og stell, og alle vet at det er ikke egentlig stortinget som bestemmer, men næringslivet. Og der står jammen gutta for de største kostnadene. Ellers er jeg enig i at folk flest ikke spiser kirsebær eller hva det nå er, med de store. Men mekanismene som virker er de samme - hvem skal ha makt, og hvordan skal den fordeles - også på gølvet.

Prinsesser og kjendiser er neppe representative for folk flest, og den sannhetsgehalten media oppererer med, er heller tvilsom, så hverken Se og Hør eller "sladrespalter" i aviser/på TV er kilder jeg bruker særlig mye tid på, og som jeg ikke vil bruke i debatter.

Og debatten - selfølgelig sitter jeg ved midnatt en 1.nyttårsdag og tar debatten dødsalvorlig. Og er like alvorlig nå mens jeg venter på at kafen skal bli klar. Småsur er jeg nok om morgenen, litt morgengretten kanskje, men etter en stille stund med en kaffekopp, er verden levelig igjen - og debattinnlegg påvirker ikke akkurat humøret mitt den ene eller andre veien.

Men waco - du ville jo gjerne ha svar på dine, etter eget utsagn, humoristiske spørsmål, og da må du jo regne med at du får ymse svar i et debattforum. Er ikke det litt av hensikten, da? Så her kommer nok sjelden en samtale alene.

Og Maiken - takk for at du fyller ut videre. Tar meg en rødvin i kveld, jeg, og skåler for damer med humør nok til å svare på slike innelegg, og som samtidig har bein i nesa.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo godt starte opp diskusjoner om disse, eh, "temaene" Waco,

f.eks. kvinnelig verneplikt.

Men surret sammen i denne mølja blir det ganske uinteressant.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Dette er jo en diskusjon som handler om absolutt ingenting. Waco blander alt han vil si i en eneste usaklig saus av vrangforestillinger, kvinnehat og mannsjåvinisme- og forlanger at vi skal få noe fornuftig ut av det.

Niks- la 2003 bli ett år hvor vi ikke lar oss provosere av Waco.

Milla

Gjest Anonym i dag
Skrevet

Til informasjon....

Har sterk grunn til å tro at Waco lager seg en fet joint før han skriver innlegg på kvinneguiden. Han la ikke akkurat skjul på hasjrøykingen sin på chatten her en kveld. Og de som har prøvd å røyke hasj vet vel at fantasien kan løpe litt løpsk med en....

Og blir denne tråden stengt nå, så har jeg i allefall "knærta" en av disse slitsomme trådene.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...