Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Jeg skal tegne og male en del bilder for å selge. Jeg trenger litt tips og ideer til motiv. Noen forslag? Vet at landskapsmotiver er populært, memn det er ikke akkurat min greie. Men synes steiner, bølger, trær, blomster, insekter osv kan være stilig.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Blomster synes jeg kan være fint så lenge det ikke er kjærringaktig malt. Ellers liker jeg veldig godt abstrakte bilder.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 Strand. ← enig... gjerne med en solnedgang... kansje en delfin?
Gjest Dingo Skrevet 29. juli 2006 #5 Skrevet 29. juli 2006 enig... gjerne med en solnedgang... kansje en delfin? ← delfin det hørtes harry ut. Jeg liker bl.a. blomster i en kul farge f.eks en stoooooooooor orkide, eller apekunst i farger som står fint sammen... Motivet kan være enkelt bare det er de rette fargene
Usikker Skrevet 29. juli 2006 #6 Skrevet 29. juli 2006 Jeg like naturmotiver - slik som trådstarter nevner........... Stein, foss, fjell, blomster........... Abstrakte bilder med "mine farger" er også flott. Prøver meg litt med malekoster sjøl innimellom da................ men - bli'kke helt som jeg har planlagt det nei
Maxine Grey Skrevet 29. juli 2006 #7 Skrevet 29. juli 2006 lys og luft skulle jeg gjerne hatt på veggen, uansett form
Krista83 Skrevet 31. juli 2006 #8 Skrevet 31. juli 2006 Jeg synes bilder av havet er pent. Ellers så er mye av den abstrakte kunsten pen.. Vi skal male bildene til veggene selv når vi flytter i ny leilighet, så jeg følger videre med her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå