Gjest Kanelia Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Jeg bruker ikke eyeliner pr. i dag, men har lyst til å begynne med det. Noen som kan komme med anbefalinger? Hva er din favoritt?
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Mener du flytende eyeliner? Jeg er veldig fornøyd med IsaDora. Den gir skikkelig sort farge som sitter. Den er lett å legge også. Favoritten min er egentlig YSL, men den krever en meget behersket hånd. Når det gjelder kajal så synes jeg det finnes mange gode. De jeg har kommer fra Dior og Estee Lauder.
Gjest Kanelia Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Mener du flytende eyeliner? Jeg er veldig fornøyd med IsaDora. Den gir skikkelig sort farge som sitter. Den er lett å legge også. Favoritten min er egentlig YSL, men den krever en meget behersket hånd. Når det gjelder kajal så synes jeg det finnes mange gode. De jeg har kommer fra Dior og Estee Lauder. ← Takk for tips Jeg tenkte vel egentlig på kajal ja, så det var bra du nevnte noe om det også.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Chanel sin er helt fantastisk!!! Husker ikke helt hva den heter, men det er sikkert ikke noe problem å få tak i den uansett. Det er veldig lett å variere tykkelsen på streken, siden det er mulig å regulere hvor mye "blekk" som kommer ut, og så kan man jo regulere med trykk også. Anbefales på det varmeste!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Jeg liker Kanebo sin flytende eyeliner, den kommer med refill så det blir ikke såååå dyrt i lengden. Den er i "tusj-form" og veldig lett å legge jevnt. Minuset er at den ikke er like knallsort som f.eks YSL.
Gjest synseren Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Jeg liker Lancòme sin kajal. Den er myk og lett å legge fint på.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Kajalene fra Gosh er helt suverene, superbillig og kommer i mange fine farger. Anbefaler deg å prøve ut de, selv har jeg prøvd alle dyre merker, men denne er bare supergod. Tror jeg kjøpte mine på vita.
Gjest Lanyah Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 Jeg liker den flytende fra IsaDora, den er knall god! AV kajal så liker jeg den fra Lancôme!
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #9 Skrevet 28. juli 2006 Kohlblyantene fra Lancome syns jeg er litt harde. Men en jeg er meget fornøyd med er fra Estee Lauder. Og så må jeg si at Dior sine er meget bra! Begge disse har også en pute på enden for å gjøre overgangene penere. (Ja, Lancome har også det på noen av sine nå, men liker ikke utformingen på den)
HoneyHoney Skrevet 28. juli 2006 #10 Skrevet 28. juli 2006 Revlon har også en fin kajal, i skrublyantform.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 28. juli 2006 #12 Skrevet 28. juli 2006 Jeg liker Dior sin, nettopp fordi den ikke er heeelt svart. Det blir altfor hardt for meg. Lett å legge er den, og jeg er nybegynner på dette området.
En som vet Skrevet 28. juli 2006 #13 Skrevet 28. juli 2006 Jeg liker Lancòme sin kajal. Den er myk og lett å legge fint på. ← Henger meg på denne. Lancome sin er super bra!
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #15 Skrevet 29. juli 2006 Da må vi snakke om en annen blyant enn Le crayon cohl fra Lancome, for den er IKKE myk. Ikke i forhold til for eksempel Dior eller Estee Lauder.
Catzy Skrevet 30. juli 2006 #16 Skrevet 30. juli 2006 Bruker en med skruspiss fra Kanebo. Synes den holder lenge på meg. IsaDora og l'Oreal pleide å skli ut, men det gjør ikke den fra Kanebo. Catzy
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #17 Skrevet 30. juli 2006 Jeg synes CHANEL, DIOR og MAC har de beste kajalene.
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2006 #18 Skrevet 30. juli 2006 Enig med Catzy - eyelineren (pencil) fra Kanebo er veldig bra! Og så er det jo kjekt med refill-system da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå