gard Skrevet 28. juli 2006 #1 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei Visste dere at dere kan benytte Google direkte som valutakalkulator? Gå til www.google.com og skriv inn f.eks. 100 ringgit in Norwegian kroner og så får man svare ut direkte Jeg er ikke helt sikker på hvor tallene blir hentet fra men den ser ut til å gi et bra resultat når det gjelder norske kroner i forhold til dollar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 28. juli 2006 #2 Del Skrevet 28. juli 2006 funker som mange slags kalkulatorer den. Renger fra meter til feet, fra °c til °F, ja det meste du kan tenke deg. Og helt vanig kalkulator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juli 2006 Hei Ja, at den funker som en kalkis og at det gjør om enheter var jeg klar over men jeg var ikke klar over at den også tar seg av valutaomregning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #4 Del Skrevet 28. juli 2006 Dette var jeg faktisk ikke klar over i det hele tatt. Takk for tipset, båe to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 28. juli 2006 #5 Del Skrevet 28. juli 2006 holder i massevis å skrive "500 GBP/USD/VALUTA IN NOK/SEK/VALUTA" Bruker det hele tiden! Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå