Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Jeg er ute etter et lokale å feire bryllupet mitt på. Jeg skal ha 40 gjester, fin uteplass med mulighet for å ha det inne, gjerne enklest mulig med minst mulig "nips", og i området buskerud/ akershus. Og litt rimelig, gjerne med overnattingsmulighet. Bor i hole, mellom sandvika og hønefoss. Noen steder å anbefale? Er så få lokaler å finne på nett.. pluss at jeg ikke har så mange å spørre...
flickan Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 finnes flere tråder om fine selskaplokaler i disse områdene. her er en for bærum/asker her er en for oslo her er en for drammen her er en fra buskerud håper de er til litt hjelp.
MarianneHR Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 Anbefaller Haugestad i Lierbyen. http://infoside.no/fruene_haugestad/
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 Jeg anbefaler Høyenhall forsamlingslokale i Røyken. Se mer info: www.snittemakeren.no
Kath Skrevet 31. juli 2006 #8 Skrevet 31. juli 2006 Alby gård eller Refsnes Gods på jeløya, litt langt, men vert det!!!
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #10 Skrevet 1. august 2006 Kleivstua i Hole anbefales ← Den hadde jeg ikke tenkt på, jo nærmere, jo mer aktuelt også Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå