Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Jeg bestilte for fire uker siden Billy's bootcamp på tvshop (ja..hehe..pinlig!), men uansett.. Nå har jeg trent dette annenhver dag og fulgt måltidsplanen og er blitt mye bedre trent og gått ned endel i vekt Ville bare informere til dere som sliter med å velge en treningsmetode. Denne er ihvertfall veldig oppmuntrende.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Det finnes forøvrig en mengde ulike programmer på DVD her: http://www.billyblanks.com/homepage.asp?section=home Men det kan også lønne seg å sjekke priser på play.com. Knall trening, artig er det å. Programmene er harde,men man velger mye av intensiteten selv.
ZIBRA Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Var ikke så mye info om hva det var for noe synes jeg. Trenger man noe ekstrautstyr såsom vekter fex?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Det følger med såkalte "Billy bands". Det er strikker man fester på skoa, som brukes for å få ekstra styrke i treningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå