Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Gjorde en annen kvinne gravid?

Ville du gått fra ham?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Det kommer ann på mye.

Har han vært utro over tid eller var det den ene gangen?

Er forholdet vårt sterkt?

Har vi fortsatt følelser for hverandre?

Hvor lenge forholdet har vart.

Sånn umiddelbart så ville jeg nok tenke tanken på å avslutte forholdet, men dersom jeg mente vi hadde noe sammen, så kunne jeg ha kjempet for det. Om vi hadde klart det er en annen ting.

Skrevet

Sånn i utgangspunktet: ja.

Jeg hadde nok slitt med å tilgi utroskapet, og et barn hadde gjort det hele mye verre. En konstant påminnelse på sviket liksom...

Gjest Gjest_bronce_*
Skrevet

Må bare si som Persille: det kommer an på hvordan omstendighetene var, og hvordan vi har det sammen.. Vi har barn sammen, og jeg er villig til å kjempe for forholdet og at vi skal være sammen som en familie - hvis der er kjærlighet mellom oss selvsagt :)

Skrevet

Dersom utroskapet var en engangsforeteelse, og han kommer krypende for å be om tilgivelse - samt lover dyrt, hellig osv at han elsker meg og at han aldri skal være utro mer.. da ville jeg vurdert saken positivt.

Ellers: Nope - rett ut med'n!!

Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)

Momentant så tenker jeg JA! Men jeg vet om de som har blitt i forholdet selv om mannen har gjort en annen gravid. Liksom jeg vet om menn som har blitt selv om dama har blitt gravid med en annen...

Endret av Chrizzy
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også hørt om tillfeller der man tilgir og fortsetter. hvordan klarer man å tilgi noe sånt da?

Hva om det var et forhold som hadde vart en stund? Ville det blitt anderledes da?

Gjest gjest1
Skrevet

Hadde det vært en engangsgreie hadde jeg vært villig til å jobbe hardt for å bevare forholdet. Om jeg hadde klart å tilgi og om vi hadde fått det til å fungere er en helt annen sak. Det vet jeg faktisk ikke.

Men hadde han gått bak ryggen på meg og hatt et langvarig forhold til en annen kvinne hadde tingene hans (og han..antagelig med en solid blåveis eller to...) havnet på fortauet fortere enn svint...

Gjest Gjest
Skrevet

ikke bare skulle han fått en blåveie eller to, jeg hadde ønsket å plante neven i tryne på den nye dama hans også

Skrevet

Veldig vanskelig å svare på.. jeg bare håper at jeg ikke kommer i den situasjonen.. uff!

Gjest Bellatrix
Skrevet

I utgangspunktet, ja. Likevel er jeg enig med de som sier at det kommer an på omstendighetene..

Gjest Gjest
Skrevet

Uff,jeg hadde faen meg drept han. Hadde sikkert ikke gjort det,når detkom til stykket. Men jeg hadde nok slått til han og bedt han pelle seg ut av mitt liv.

Gjest Dixie i.i
Skrevet

99% sikkert så hadde jeg det. Utroskap er for meg ett svik jeg ikke tror jeg greier å tilgi, men har aldri vært i situasjonen så kan ikke utale meg. Omstendighetene ville nok også spilt inn, hvorfor det hadde skjedd, om vi hadde hatt barn sammen ol.

Og om den andre kvinnen hadde beholdt barnet, tror det hadde blitt en konstant påminnelsen om sviket og tilslutt ødelagt forholdet.

Skrevet
Gjorde en annen kvinne gravid?

Ville du gått fra ham?

Ja, det ville jeg.

Skrevet

Ja, det er jeg nok ganske sikker på at jeg ville gjort...

Skrevet

Det kommer an på. Hadde han hatt et forhold til henne, eller om det var en one night stand.

Og hvis det var en ons så hadde jeg tenkt over om vi hadde hatt problemer i ekteskapet på den tiden han var utro, eller om alt var fint.

Hadde han hatt et forhold til henne så hadde jeg kasta ham på dør.

Hadde det vært en ons, men ingen problemer i ekteskapet, så hadde det vært rett ut.

Hadde det vært en ons, men med problemer i ekteskapet, så hadde jeg vurdert å tilgi ham. Men det er heller ikke sikkert jeg hadde klart det.

Skrevet

Ganske sikker på det ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...