LindaL Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 jeg er så super stressa,og føler meg som en bridezilla...kjefter i hytt og pine,og er på randen til å begynne og grine annenhver time,nå skal det sies at jeg har jobbaMYE og starter ferien på mandag,så kanskje ting roer seg da,men er det andre her som har opplevd oe lignende?håper det...hadde så dårlig samvittighet for forloveren min i går,at jeg spanderte middag på fridas,,er ingenting som har gått galt,alt går etter planen,men er så stressa i kroppen,,,,uff bruder altså..
Woodnymph Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Huff da. det er aldri hyggelig å føle at man har vært dust mot noen som ikke fortjener det. På de lyse siden vil gode venner forstå at livet kan virke litt mye akkurat nå. Jeg har allerede bedt mine brudepiker/forlover om å ikke holde det i mot meg om det skulle gå ei kule varmt for meg fremover. Noen huskeregler kan være; -pust dypt -begynn på toppen -deleger oppgaver og involver mannen din -forklar dine nærmeste at du blir veldig stresset og ikke mener å ta det ut på dem. -husk å sette pris på alle som hjelper til. Lykke til - vi gifter oss samme dag!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Jeg tror alle er litt stressa rett før.. Det er mye jobb å planlegge. Men det er ikke så hyggelig å føle seg sånn.. jeg blir også ekstra lett såret og irritert for tiden.. og kjæresten min er enda mer stressa.. Prøv å snakke litt om det med de nærmeste, folk vil ofte gjerne hjelpe. Og prøv å ta litt pause innimellom, og tenk på deg selv og kjæresten, uten å tenke bryllup hele tiden. Lykke til!!! Jeg gifter meg om en uke...... Huurrrraaa!!
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Bra du merker det selv da og ikke bare fortsetter i samme duren.. Jogg deg en på kvelden, samle tankene, så unngår du kanskje at stresset ditt går ut over uskyldige hjelpere og venner, kommende ektemann osv...
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 Siden du vet om det, er det ingen unnskyldning å fortsette slik. Pust dypt, bruk litt tid hver kveld og planlegg morgendagen, involver andre rundt deg, og husk å si takk. Selv om det er dine nærmeste det går utover, så vil du vel ikke husket som hun som var så bitchy før hun giftet seg?
marsy Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 når jeg har det hektisk på jobben drar jeg på trening samme ettermiddag, da får jeg ut all aggresjon/stress. synd at du lar det gå utover andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå