mowgli Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Noen her som har kjøpt kjole fra Lilly i Danmark? Det ser ut til at de har fine priser så jeg vurderer å ta turen til Danmark for å kjøpe kjole. Jeg syns denne var veldig fin! Men jeg kommer nok til å vente på neste års kolleksjon før jeg bestemmer meg
marsy Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 jeg vurderer også lilly, mye på grunn av pris. de har noen kjoler som ikke er så fine, men også noen få som er veldig fine liker også at man kan sette sammen over og underdel, og ordne alt på nettet. noen som har erfaringer med å kjøpe via dem på nettet?? hvor mye blir det i toll/moms?? hvor lang leveringstid?
Gjest Fruktkake Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Den var kjempefin. Vurderte å dra til Danmark og kjøpe kjole selv, men fant en jeg fant pladask for her i Norge. Den ligner faktisk litt på den du har sett deg ut, og du må gjerne sjekke bruktmarkedet her hvis du er interessert
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Jeg bestillte min kjole på nett fra lilly.dk. Er kjempe fornøyd. Kjøpte min på salg, så den kostet 800 nkr. Totalt med porto og toll kom det på under 1500 nkr, husker ikke prisen presis. Kjolen var hos meg etter litt over en uke.
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Jeg var på Lilly i København på torsdag. Masse fint og fine priser
Gjest Anki Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 Den var kjempefin, helt nydelig kjole! Det hun hadde rundt halsen og i håret passet veldig fint til også. Veldig bra pris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå