Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Vi skal nå begynne å kikke oss om etter en seng. Så jeg er veldig i tvil om jeg vil ha bare madrasser med ben (det har sikkert ett annet navn) eller seng med madrass oppi. De har jo mye tøft i den sist nevnte kategorien. Hva har dere? Er dere fornøyd med det dere har?
brumma* Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Jeg har rammemadrass (altså bare madrass med ben) og er kjempefornøyd med det. Men jeg tror ikke det gjør så veldig stor forskjell hva man velger, så lenge man finner en god madrass. Mange fine sengerammer ja! Velg utfra hva du synes er fines og mest praktisk hos dere!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Er Ikea rammemadrassene av god kvalitet? Noen som har erfaring med disse?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Er Ikea rammemadrassene av god kvalitet? Noen som har erfaring med disse? ← Jeg har rammemadrass fra IKEA og er veldig fornøyd. Hadde først rammemadrassen liggende i en sengestamme, men kjøpte så bein til den pg synes det er mye greiere. Dunket bare hodet i den irriterende når jeg var i søvne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå