Gå til innhold

Fjellhamar barneskole

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet om det er en bra skole? tenker litt på å flytte dit og sønnen min begynner i 3 klasse nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror miljøet i boligområdet avspeiler en del av miljøet på skolen.

Tradisjonelt er det nyetablerte boligområder i Oslo området som er mest utsatt for dårlig miljø, og dette varer gjerne 10-15 år fra etableringen.

Fjellhamer er vel et av de mest etablerte boligstrøkene i det distriktet og har sansynligvis et godt miljø (jeg har slektninger der) tiltross for at skolen regnes som en av norges største. Slektningene mine er ihvertfall kjempefornøyd.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gikk der selv på 80-tallet og er veldig fornøyd. Tror ikke at det har skjedd store forandringer siden den gang, bortsett fra at skolen har blitt enda større. (med tanke på antall elever)

Fjellhamar er et trivelig sted å vokse opp, selv om det selvfølgelig finnes negative ting der også, som alle andre steder.

Gjest loren
Skrevet

Sambo er oppvokst på Fjellhamar, ikke hørt noe ille om det, og det blir nok der vi muligens etablerer oss når det blir snakk om barn. Fjellhamar er en stor skole da.. (Nå gikk jeg på en skole med 30 elever så jeg har vel ikke så mye jeg skulle sagt :P ) Men samboeren min sier at det er lite mobbing og slikt der. (Nå gikk han der sånn omtrent fra 92-98 da, så det er ikke så mye mer enn det jeg kan hjelpe med)

Vi bodde selv på Hanaborg ei stund, veldig fint sted, tror det er et fint sted å vokse opp :)

Skrevet

Ut i fra det jeg vet er det en bra skole. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...