Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Hei. Jeg er 21 og vært sammen m samboeren i 4 år. Vi har det veldig bra, elsker han og alt er topp MEN det er noe som mangler. Jeg skjønte ikke det manglet noe før jeg begynte å henge med den første gutten jeg ble forelsket i (da jeg var 13). Vi har hatt gjevnlig kontakt siden da (hatt sex par ganger osv) OG nå er jeg helt besatt av gutten. Tenker på han masse og sist helg ble jeg med han hjem. Det var helt utrolig deilig å bare kysse han. Dagen etter var det drøyt mange føleser jeg ikke kan huske å hatt noensinne før. Jeg vil jo ikke inn i et nytt forhold med en gang, MEN jeg blir sykt sjalu når han sjekker opp andre jenter (og JA han gjør det , It's not just in my head) Det værste som kunne skje skjedde igår! Han aviste meg totalt. jeg kunne ikke tro det og det endte med at ble drit forbanna og skrev mange teite dritt meldinger (noe jeg aldri skulle gjort) ÅÅÅÅÅÅÅÅ.... Faen jeg er så dritt lei av å ha det sånn her. JEG TRENGER RÅD!!!!!!! i og med at jeg har type så kan jeg ikke akkurat snakke med alle om det. Jeg slo faktisk opp med typen men han klarer seg ikke så jeg må vente til han har kommet på beina så kan det bli slutt. Noe som er ganske kjipt...åvente liksom.. Er det nå jeg skal gå for jenter?? JEg digger jo jenter men tenner jo mest på gutter, det hadde vært så enkelt å bare go for it.. Jeg er så forvirra og frustert. Klarer virkelig ikke å tenke på gutten. Sjekker bloggen hans vær dag på jobb og ser på bilder og er helt nørd.... Sikekrt ingen som kommer til å lese dette siden det er så langt men det var digg å få det ut. GOD SOMMER!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Jeg vil anbefale deg å først bli ferdig med samboern din, finne ut av dere to FØR du begynner/(i dette tilfelle) forsetter med nestemann. Når du er ferdig med samoern kan du sjekke ut denne nye, og funker ikke det så kan du teste ut andre. Best å la det foregå RYDDIG, jente!
Superlammet Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Du burde ta sikte for å gå i kloster. Når det klør såpass i musa, og det tydeligvis er lite mellom øra, er det like greit å låse seg selv inne på et sted hvor man kan lære å fungere som et normalt menneske igjen.
Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Takk deg deg, gjest. Kloke ord! Superlamet burde ha et bedre syn på ting.. Sånt piss kan jeg leve foruten. Hva er normal menneske? Utifra måten du utaler deg kan vi jo trygt si at du ikke er normal.. Hehe, tulling!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Du burde ta sikte for å gå i kloster. Når det klør såpass i musa, og det tydeligvis er lite mellom øra, er det like greit å låse seg selv inne på et sted hvor man kan lære å fungere som et normalt menneske igjen.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 (endret) Takk deg deg, gjest. Kloke ord! Superlamet burde ha et bedre syn på ting.. Sånt piss kan jeg leve foruten. Hva er normal menneske? Utifra måten du utaler deg kan vi jo trygt si at du ikke er normal.. Hehe, tulling! ← Jeg er enig med Superlammet jeg, så "vi" kan ikke trygt si det. Endret 28. juli 2006 av Towelie
Superlammet Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Takk deg deg, gjest. Kloke ord! Superlamet burde ha et bedre syn på ting.. Sånt piss kan jeg leve foruten. Hva er normal menneske? Utifra måten du utaler deg kan vi jo trygt si at du ikke er normal.. Hehe, tulling! ← Jeg er enig med Superlammet jeg, så "vi" kan ikke trygt si det. ← Nei, jeg er igrunn ikke helt normal nei, som har en samboer jeg ikke vil være utro med. Har heller ingen på si, og har aldri hatt det. Ikke har jeg trangen til å ha det heller. Pokker ta, du har nok rett. Jeg er unormal. Godt å vite at jeg ikke er alene da, eller hva Towelie?
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 Jeg må også være unormal, som greier å foholde min umettelige sexlyst til en person. Fy faen for folk
mallina Skrevet 28. juli 2006 #9 Skrevet 28. juli 2006 Det skulle da bare mangle at du burde holde deg til en person. Ellers så burde du være singel, og rote rundt så mye du vil. Og du skriver at du elsker samboeren din? Den trur jeg ikke no på! Er helt enig med superlammet! Så da er vi flere som er unormale...?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #10 Skrevet 28. juli 2006 Du burde ta sikte for å gå i kloster. Når det klør såpass i musa, og det tydeligvis er lite mellom øra, er det like greit å låse seg selv inne på et sted hvor man kan lære å fungere som et normalt menneske igjen. ← UTROLIG bra sagt, men ikke en pen måte å si det på; NOT AT ALL
Gjest BagLady Skrevet 28. juli 2006 #11 Skrevet 28. juli 2006 Jeg synes ikke du burde være sammen med noen av dem. Du er alt for forvirret til å vite hva du egentlig føler, du burde ta deg en real hvilepause og være alene ei stund. Da kanskje du ser klarere.
Superlammet Skrevet 28. juli 2006 #12 Skrevet 28. juli 2006 UTROLIG bra sagt, men ikke en pen måte å si det på; NOT AT ALL ← Jeg vet, men jeg følte ikke for å si sannheten på en pen måte til noen som høyst sannsynlig ikke hadde forstått et kvekk av det uansett.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #13 Skrevet 29. juli 2006 Hei. Jeg er 21 og vært sammen m samboeren i 4 år. Vi har det veldig bra, elsker han og alt er topp MEN det er noe som mangler. ← Allerede her skjønner jeg at det er noe som mangler. Kanskje du har godt av å være singel en periode?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #14 Skrevet 3. august 2006 For meg virker det som du bare har driti deg skikkelig ut og er skikkelig redd for å miste kjæresten din etter det som har skjedd. Å droppe en du elsker mot en kar som puler rundt?
Gjest Gjest-Line Skrevet 3. august 2006 #15 Skrevet 3. august 2006 Hvis han du er sammen er fantastisk i senga og sånn ellers, vil det kanskje bli det værste tapet EVER! Jeg dreit meg skikkelig ut engang og nå er jeg stuck med "lower grade" noe jeg aldri trodde kom til å skje!!! Nye ting kan virke spennende og vekke følelser men for all del.... DONT GO BLIND, der er så lett. Sånne gamle flammer har vi vel alle lyst på innimellom. lykke til Line
Gjest *Snart medlem* Skrevet 3. august 2006 #16 Skrevet 3. august 2006 Han nye karen er jo hvertfall ingenting å satse på, men følelsene dine for samboer ser ikke ut til å være de sterkeste heller. Gjør det slutt. Det er ingen fare for at du havner raskt i et forhold igjen hvis du satser på den nye karen - han er jo bare interessert i å pule rundt uansett. Men en dag finner du nok en som du klarer å være sammen med uten å være utro.
Gjest Gjest_princess Skrevet 3. august 2006 #17 Skrevet 3. august 2006 Enig med line. DON`T GO BLIND Gjøre det slutt? Du sier du elsker han og alt er topp(!) men merket noe manglet da du begynte å henge med han andre? Noe som mangler? Kan du utdype dette mer i detalj. Er det spenningen? Selvfølgelig er det spennende med noe nytt!!!! Men hvis han nye driver på med masse andre jenter ville jeg kommet meg langt langt bort. Aldri mer. Du kan ihvertfall ikke ha det sånn som du har det nå... "Best å la det foregå RYDDIG, jente!" Princess
Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 7. august 2006 #18 Skrevet 7. august 2006 Jeg elsker kjæresten ,in men har såret han på en måte jeg aldri ville tenke meg. angrer og har lagt meg helt flat i forhld til at jeg var utro. Han andre karen er bare en tufs som jeg har kjent veldig lenge og som jeg liker å prate med. Jeg dro den lenger enn planlagt og endte opp med å neste miste kjæresten min. Vi har hatt en ferie nå alene og snakket ut sammen. jeg må vinne tilbake tilliten hans. Jeg har funnet ut en del ting som jeg ikke har tenkt på lenge.. Mye som at jeg ikke har kjempet nok for forholdet vårt. Det kommer jeg til å gjøre nå. Uten tvil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå