Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Hei. Jeg er 21 og vært sammen m samboeren i 4 år. Vi har det veldig bra, elsker han og alt er topp MEN det er noe som mangler. Jeg skjønte ikke det manglet noe før jeg begynte å henge med den første gutten jeg ble forelsket i (da jeg var 13). Vi har hatt gjevnlig kontakt siden da (hatt sex par ganger osv) OG nå er jeg helt besatt av gutten. Tenker på han masse og sist helg ble jeg med han hjem. Det var helt utrolig deilig å bare kysse han. Dagen etter var det drøyt mange føleser jeg ikke kan huske å hatt noensinne før. Jeg vil jo ikke inn i et nytt forhold med en gang, MEN jeg blir sykt sjalu når han sjekker opp andre jenter (og JA han gjør det , It's not just in my head) Det værste som kunne skje skjedde igår! Han aviste meg totalt. jeg kunne ikke tro det og det endte med at ble drit forbanna og skrev mange teite dritt meldinger (noe jeg aldri skulle gjort) ÅÅÅÅÅÅÅÅ.... Faen jeg er så dritt lei av å ha det sånn her. JEG TRENGER RÅD!!!!!!! i og med at jeg har type så kan jeg ikke akkurat snakke med alle om det. Jeg slo faktisk opp med typen men han klarer seg ikke så jeg må vente til han har kommet på beina så kan det bli slutt. Noe som er ganske kjipt...åvente liksom.. Er det nå jeg skal gå for jenter?? JEg digger jo jenter men tenner jo mest på gutter, det hadde vært så enkelt å bare go for it.. Jeg er så forvirra og frustert. Klarer virkelig ikke å tenke på gutten. Sjekker bloggen hans vær dag på jobb og ser på bilder og er helt nørd.... Sikekrt ingen som kommer til å lese dette siden det er så langt men det var digg å få det ut. GOD SOMMER!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Aldri gå for det nest beste... Du lever bare engeng, og du angrer ikke på det du gjør, bare på det du ikke gjør... Det er en grunn til at dette er floskler og klisjeer. Dropp sambo.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Aldri gå for det nest beste... Du lever bare engeng, og du angrer ikke på det du gjør, bare på det du ikke gjør... Det er en grunn til at dette er floskler og klisjeer. Dropp sambo. ← Kan ikke si meg enig. Jeg angrer dypt og inderlig på at jeg "fulgte hjertet" (les, det jeg trodde var å følge hjertet). Det var IKKE verdt det. Tenk deg GODT om..
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Er i samme situasjon selv... Droppe sambo fordi man er helt sinnsykt forelsket i en annen? Ser på bilder av han andre på nettet hele tiden, og har så masse sterke følelser, og savner han sånn...Er en måned siden jeg har sett han andre nå pga ferietid. Tror jeg trenger tips om å få forelskelsen til å gå over gitt...
Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Er det sant? Herregud.. hvordan gikk det? Det er helt drøyt å være forelsket i enannen og i kjæresten. Kjipt å hele tiden tenke på ham og på nettet kan jeg faktisk "følge" livet hans. Noe som er ganske skremmende fordi da ser jeg andre jenter han digger..
Gjest Gorgonzola Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Hei. Jeg er 21 og vært sammen m samboeren i 4 år. Vi har det veldig bra, elsker han og alt er topp MEN det er noe som mangler. JEG TRENGER RÅD!!!!!!! HÆ? Skjønner ikke helt frustrasjonen her, du elsker ham og alt er topp, hva er det som mangler egentlig?
Yme Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Hærregud, så teit... Følelser er bare følelser... De gjør egentlig ingeting! Den eneste måten å slutte å være forelska i folk på, er å kutte kontakt med dem. Det kan gå over av segselv etterhvert, men det er ikkeno å satse på, for da kan det bli jævli for deg, pluss at det tar laaang tid! Taræsammen!!!!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 graset er ikke grønnere på den andre siden. Men jeg hadde heller ikke slått meg til ro med en fyr hvis det var følelser som mangler,de vil aldri dukke opp uansett.
mallina Skrevet 28. juli 2006 #9 Skrevet 28. juli 2006 Du sier du elsker ham? Hallo? Hvordan kan du da si at en annen er "the love of my life"? Hvis du vet at du elsker samboeren din, så ser jeg ikke problemet! Nei gresset er ikke grønnere på den andre siden! Det er så mange som virkelig ødelgger livet sitt, fordi de trur det!
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #10 Skrevet 29. juli 2006 Dump samboeren og velg the love of your life. Life is short, vet du.
Gjest m41 Skrevet 29. juli 2006 #11 Skrevet 29. juli 2006 Til trådstarter... Kjære deg, men du tenker som en fjortis. Reis deg opp, tenk selv og velg! Begge kan du ikke få...
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #12 Skrevet 30. juli 2006 hvordan kan du sjekke bloggen han på jobb? Jobber dere sammen?
Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 3. august 2006 #13 Skrevet 3. august 2006 Hvis "Love of your life" holder på med andre jenter er han ikke mye å samle på. Æsjameg Synes du bør ordne opp med "veldig bra, elsker han og alt er topp"-samboeren din. Du ble kanskje forvirret over det som skjedde men KOM DEG OVER DET og rydd opp. Tenk hvis samboeren får høre dette av noen andre. Marita Pepita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå