Gå til innhold

museum for barn i oslo.

Anbefalte innlegg

Gjest baby-E
Skrevet

Hei har besøk av to gutter på 5 og 7 år. Noen som veit om noe å finne på i oslo med de? Ikke bading, for det gjorde vi i går og de vil ikke det i dag.

Har tenkt litt på teknisk museum. Noen som har vært der med barn'?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Teknisk museum er nok midt i blinken for de, særlig teknotekavdelingen der man både får se OG røre...

Men ta med badetøy, så kan dere bare gå ned på stilla etterpå..

Gjest baby-E
Skrevet
Men ta med badetøy, så kan dere bare gå ned på stilla etterpå..

Hva er det? Forstå at det er et stad man kan bade, men er det basneg, eller vann? Og er det langt å gå?

Skrevet

Det er et v ann og det er veldig barnevennlig. Tar ett eller to minutter å gå fra teknisk museum. Veldig deilig der!!

Skrevet

Jeg har ikke vært der selv (jeg hadde fått panikk :ler: ), men vet at det er et reptilhus i Oslo et sted.

Skrevet
Hei har besøk av to gutter på 5 og 7 år. Noen som veit om noe å finne på i oslo med de? Ikke bading, for det gjorde vi i går og de vil ikke det i dag.

Har tenkt litt på teknisk museum. Noen som har vært der med barn'?

Jeg er enig i at Teknisk Museum er et bra sted. Jeg hadde med mine barn dit forrige uke, og knappene og de andre aktivitetene de kunne gjøre falt i smak. Men det er mye mer enn "knapper å trykke på". De kan oppleve en mengde "tekniske finurligheter", prøve sin egen finmotorikk, "hviske, men likevel rope", etc, etc.

De kan berøre gjenstander og ike bare se dem i montère.

Etter et par timer var mine unger fornøyd. Da var det om å gjøre å komme seg forbi butikken ved inngangen med massevis a leker/tekniske duppedingser uten å bruke masse penger ;)

Skrevet

Reptilparken ligger i torggata! (Den gaten Eldorado ligger i) Der har de en diger krokodille!

Skrevet

Det spørs hvor spennende reptilparken er når en har sett slanger og edderkopper nesten daglig i et år, samt krokodiller i det fri ;) Gutta har bodd i Afrika ;)

Skrevet
Det spørs hvor spennende reptilparken er når en har sett slanger og edderkopper nesten daglig i et år, samt krokodiller i det fri ;) Gutta har bodd i Afrika ;)

Det kunne vel ikke akkurat vi vite, da :ler:

Gjest baby-E
Skrevet
Det kunne vel ikke akkurat vi vite, da  :ler:

nei, selvfølgelig ikke :ler:

Da blir det teknisk museum. Gutta skal bare se ferdig brødrene dal først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...