Gjest baby-E Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Hei har besøk av to gutter på 5 og 7 år. Noen som veit om noe å finne på i oslo med de? Ikke bading, for det gjorde vi i går og de vil ikke det i dag. Har tenkt litt på teknisk museum. Noen som har vært der med barn'?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Teknisk museum er nok midt i blinken for de, særlig teknotekavdelingen der man både får se OG røre... Men ta med badetøy, så kan dere bare gå ned på stilla etterpå..
Gjest baby-E Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Men ta med badetøy, så kan dere bare gå ned på stilla etterpå.. ← Hva er det? Forstå at det er et stad man kan bade, men er det basneg, eller vann? Og er det langt å gå?
afr0dite Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Det er et v ann og det er veldig barnevennlig. Tar ett eller to minutter å gå fra teknisk museum. Veldig deilig der!!
Gjest Gus Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Jeg har ikke vært der selv (jeg hadde fått panikk ), men vet at det er et reptilhus i Oslo et sted.
Far til 2 Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Hei har besøk av to gutter på 5 og 7 år. Noen som veit om noe å finne på i oslo med de? Ikke bading, for det gjorde vi i går og de vil ikke det i dag. Har tenkt litt på teknisk museum. Noen som har vært der med barn'? ← Jeg er enig i at Teknisk Museum er et bra sted. Jeg hadde med mine barn dit forrige uke, og knappene og de andre aktivitetene de kunne gjøre falt i smak. Men det er mye mer enn "knapper å trykke på". De kan oppleve en mengde "tekniske finurligheter", prøve sin egen finmotorikk, "hviske, men likevel rope", etc, etc. De kan berøre gjenstander og ike bare se dem i montère. Etter et par timer var mine unger fornøyd. Da var det om å gjøre å komme seg forbi butikken ved inngangen med massevis a leker/tekniske duppedingser uten å bruke masse penger
afr0dite Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Reptilparken ligger i torggata! (Den gaten Eldorado ligger i) Der har de en diger krokodille!
liv Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 Det spørs hvor spennende reptilparken er når en har sett slanger og edderkopper nesten daglig i et år, samt krokodiller i det fri Gutta har bodd i Afrika
Gjest Gus Skrevet 28. juli 2006 #9 Skrevet 28. juli 2006 Det spørs hvor spennende reptilparken er når en har sett slanger og edderkopper nesten daglig i et år, samt krokodiller i det fri Gutta har bodd i Afrika ← Det kunne vel ikke akkurat vi vite, da
Gjest baby-E Skrevet 28. juli 2006 #10 Skrevet 28. juli 2006 Det kunne vel ikke akkurat vi vite, da ← nei, selvfølgelig ikke Da blir det teknisk museum. Gutta skal bare se ferdig brødrene dal først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå