Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Noen som vet om det finnes Lacoste lommebok?? Og hvor i så tilfelle. Bor i Bergen. Eller hvos det finnes på nett butikk...
Gjest LilSweetie Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Det finnes! Aner ikke hvor i Bergen du kan faa tak i det, men skal ikke vaere saa vanskelig aa finne... Har du proevd paa veskebutikker, eller butikker der de selger Lacosteklaer Tror jeg har sett det mange steder, i Oslo og i utlandet
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Det finnes! Aner ikke hvor i Bergen du kan faa tak i det, men skal ikke vaere saa vanskelig aa finne... Har du proevd paa veskebutikker, eller butikker der de selger Lacosteklaer Tror jeg har sett det mange steder, i Oslo og i utlandet ← Ja, jeg har prøvd på endel veskebutikker... jaja, jeg får bare lete litt da... Takk fo hjelpen likevel..
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 3. august 2006 #6 Skrevet 3. august 2006 Du har jo Lacostebutikken på Xhibition ← Å, har de det der?? hmmm. da må jeg gå dit å prøve der.. Takk for hjelpen!!!
Krista83 Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 De har hvertfall en del vesker der, så håper du finner det du skal ha... De hadde netopp salg forresten, kanskje de fremdeles har det,...?
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 4. august 2006 #9 Skrevet 4. august 2006 Bagorama vis a vis kløverhuset har. ← å, tusen takk for hjelpen!!!!
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 4. august 2006 #10 Skrevet 4. august 2006 De har hvertfall en del vesker der, så håper du finner det du skal ha... De hadde netopp salg forresten, kanskje de fremdeles har det,...? ← Da må jeg i hvert fall forte meg til byn!!!! Takk for tipset!!!
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 4. august 2006 #11 Skrevet 4. august 2006 Du har jo Lacostebutikken på Xhibition ← Hva heter forresten butikken som har det på Xhibition???
*Ariel* Skrevet 4. august 2006 #12 Skrevet 4. august 2006 Lacoste. De fører bare det merket mener jeg. Ligger i øverste etasje ut mot Strandgaten.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 6. august 2006 #13 Skrevet 6. august 2006 Lacoste. De fører bare det merket mener jeg. Ligger i øverste etasje ut mot Strandgaten. ← Takk for svaret!!! Jeg skal dit imorgen og se jeg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå