Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som har et renseprodukt å anbefale meg? Jeg har kombinasjonshud. Hudpleieren lurte meg til å kjøpe Dermalogicas Essential Cleansing Solution, men denne er jeg ikke fornøyd med. Føler ikke at huden blir ren i det hele tatt. Anbefal gjerne også en dagkrem. Thanx :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Hva slags hudtype har du da? Hvis du har tørr hud (som valget av rens tyder på), kan jeg anbefale rensemelken til Dr. Hauschka som du får i helsekosten. Hvis du vil ha noe som skummer, er renseskummet fra Shiseido The Skincare veldig bra, og tørker ikke ut huden.

Skrevet

Veldig merkelig at hudpleieren din anbeflalte den rensen til en komb hud.....?? Den er jo beregnet til en veldig tørr hud... :klø:

Gjest Gjesta
Skrevet

Til kombinasjonshud ville jeg heller prøvd Special Cleansing Gel, hvis du vil ha noe fra Dermalogica.

Gjest Gjest
Skrevet

Akkurat i den perioden da jeg var hos hudpleieren i vinter, så hadde jeg noen tørre partier i ansiktet. Regner med det var derfor jeg ble anbefalt den. Men har alltid hatt fet hud i t-sonen, så synes det var litt rart. Er det noen som har erfaringer med Special Cleansing Gel da?

Skrevet

Jeg har også kombinasjonshud. LIker utrolig godt special cleansing gel fra dermalogica. Den fargede hudkremen til dermalogica er også god, pluss active moist. Tidliger har jeg brukt Clinique defensekremen som jeg også likte veldig godt.

Gjest Tanita
Skrevet

Enig. Special Cleansing Gel passer nok huden din fint, og Multiactive Toner etter rens. (Pluss krem, serum osv)

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for hjelpen. Special Cleansing Gel er herved bestilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...