Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Noen som vet om en shampo som en kan bruke når en ikke har vann tilgjengelig. Ja, skal på hyttetur
Gjest Fantus Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Tror ikke det. Har hørt at det fantes en før, men at den har gått ut av produksjon for mange år siden. Men det finnes jo endel sparyer for å freshe opp fett hår, vet hvertfall at Sunsilk hen noe sånnt.
Amanlis Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Jeg så de hadde det på Cubus tidligere i sommer
vixen Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Vet de hadde det på Vita tidligere, men har ingen anelse som de fremdeles har det.
lillesky Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Jeg så på Vita jeg og, ikke lenge siden. Men hvordan fungerer de egentlig? :klø:
Gjest Kanelia Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Jeg har sett tørrshampo både på Cubus og Vita. Jeg husker ikke merket, men boksen var gul. Jeg har prøvd det, og det er ikke det samme som å vaske håret akkurat, men er absolutt bedre enn ingen ting. Du sprayer det i håret, venter ett minutt, "tørker" håret med en håndduk og så børster du det. Vips så har du mindre fett hår Og så har jeg lest i et blad at det har kommet et nytt merke som heter Lee Stafford, som også skal ha tørrshampo. Tror det også selges på Vita.
Grace Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Jeg har kjøpt Baptiste på ASOS Funket greit den syns jeg.. Virker ganske drøy også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå