Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

:klem::bryllup: Vielsen-Jeg har så lyst å lage den spesiell-bare noe vi to har.

Noen med noen forslag her??

Vi gifter oss i hagen på stedet vi skal ha festen.

Jeg har bestillt hest og vogn så jeg kommer i det, romantiskt...

Jeg kunne tenkt meg en solist som kunne synge et budskap føre vielsen .(men blir vel kjempe dyrt i tilegg til bandet senere på kvelden)Noen som vet om noen flinke solister-synge en kjærlighets sang.Til en overkommelig pris??

Jeg har lyst til å innføre etter selve vielsen-men føre kysset.. En sand sermoni..Noen som har sett det før??Man har tre vaser -to med sand og en litt større uten sand ,som man da heller vekselvis i den store vasen-Det er det man putter inn i ekteskapet av kjærlighet og følelser,sorger og gleder.. :)

:) Tror nok det blir fint..

;) Hva syntes dere da jenter??

:klem: Bire

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig fint ut det du har planlagt =)

Jeg var tilstede i ett bryllup hvor alle gjestene stod rundt brudeparet og sang "Crescendo i gågata" av Lillebjørn Nilsen, det var utrolig flott! Kanskje du kan finne på noe sånt istedenfor solist?

Skrevet

:) Vi vies av hef..så jeg har ganske frie tøyler til å finne et opplegg som bare er mitt...ikke noe helt vanelig ,men alikevel ikke helt koko heller ..he he

Skrevet

Hvor skal vielsen holdes da? Jeg kjenner en solist som ikke tar seg så mye betalt.

Skrevet

Har sett sånd sand seremoni før....det var i bryllupet til TRISTA og RYAN fra Bachelorette :ler: Det så litt "psyko" ut der må jeg innrømme med rosa og blå sand som de helte i mens hun smilte sukkersøtt....men jeg kan se for meg at det blir litt mere koselig og morsomt i "virkeligheten" ;)

Skrevet

:) Bryllupet mitt skal være på losby gods i lørenskog.

Fargen på sanden vill jeg ha i hvit og svart..

Skrevet

Vil du ha negativ tilbakemelding også, eller bare positiv? Det er vel kanskje ikke nødvendig, siden det viktigste er at det blir sånn som -dere- ønsker det? :-)

Tror det blir helt nydelig å ha det i hagen! Kul entre også! :rosasmil:

Hva slags band har dere tenkt?

:klem:

Skrevet

:) Vi skal ha et band som spiller rocke musikk fra 80 tallet.

Et lokal band fra fredrikstad,men som har spillt litt over hele Norge-de heter lasse og insektene..he he musikken står ikke til navnet ..

:sjenert: Tror jeg tar det posetivet jeg..er ikke koselig med så mye negativt-Afrodite.

Men har du noen syns punkter så kom med dem ..

Skrevet

Ikke tenk på det, jeg angret på at jeg hadde skrevet det etter at jeg postet det!

Det høres veldig fint ut alt sammen! :klem: Kult med litt skikkelig musikk også! Ikke bare sånn taffelmusikk! :ler:

Når er den store datoen? :rosasmil:

Skrevet

:) Den store dagen er 9juni 2007.. :klappe: Gleder meg sååå veldig..

:klem: Bire.

Skrevet

Jepp, det er virkelig verdt å glede seg til!! Har du funnet kjole enda? :hoppe:

Skrevet

:) KJOLEN-og alt er i boks..Har kjøpt meg en Demitros kjole i gullfarge ,sammen med slør og lange hansker..he he blir helt prinsesse da..hvilken kjole har du da afrodite.

Men ellers så tror jeg jammen jeg har funnet ut hvordan vielsen skal være..

Det blir ikke noen vanelig bryllups marsj opp til min kjære men en vakker kjærlighets sang-men vet ikke hvilken.noen forslag på en vakker kjærlighets sang.(.hm ..har den med I swear..men husker ikke helt hvem som har den..)

Så blir det vielse under en blomster bue ute i hagen-sand sand sermoni-Det blir symbolet på starten av ekteskapet.(vi har vært sammen i åtte år når vi gifter oss)

En sang med solist.så det berømte kysset..

Så reiser vi avsted å tar bilder og gjestene går inn på en liten drink..

Skrevet

Høres deilig ut! Hva slags blomster skal dere ha i buen?

Jeg hadde Emotione fra Marylise :hjerter_rundt: Giftet meg for to uker siden, så bør vel snart rusle ut av dette forumet, men det vr en så fantastisk dag at jeg vil ikke la det gå heeelt enda! :ler:

Skrevet

:) Roser skal jeg ha i buen..og sommer fugler...

:) Er jo koselig detta forumet-såjeg forstår gått at du villvære her forsatt..

Kan jo gi oss tips vi som ennå ikke er gifte..

Har du lagt ut noen bilder av bryllupet ditt da afrodite??

Skrevet

Har du funnet solist, Bire? Jeg kjenner en som synger vakkert og sikkert til en hyggelig pris, i ditt område.

Send meg en PM hvis du er interessert :)

Skrevet
:) Roser skal  jeg ha i buen..og sommer fugler...

:) Er jo koselig detta forumet-såjeg forstår gått at du villvære her forsatt..

Kan jo gi oss tips vi som ennå ikke er gifte..

Har du lagt ut noen bilder av bryllupet ditt da afrodite??

Bare ett, som ligger i dagboken. Venter fortsatt på bildene. De skal angivelig komme i dag, så da er det bare å vente å se!! Ganske så spent! :hoppe:

Sommerfugler som dere slipper løs og flakser rundt dere, eller pynte-sommerfugler? Dere skal vel ikke knytte fast ekte sommerfugler?! :overrasket::legrine:

:klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...