Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #1 Skrevet 28. juli 2006 Er det noen som skjønte avslutninga på CSI NY igår? Hun dama søkte på nettet på navnet til den figuren,så "oh my god"...? æææææææææææææ,jeg ble gal, vil vite!!!!
brumma* Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Hihi... Veldig spennende! Følg med i neste episode.....
Gjest agjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Du kan finne svaret i episodes archive her om du vil. Det var som jeg antok faktisk.
Cherie Skrevet 29. juli 2006 #7 Skrevet 29. juli 2006 Navnet på figuren var hennes eget etternavn baklengs.. det lille glimtet vi fikk fikk meg til å tenke på at hun var blitt publisert i mens hun hadde sex eller i alle fall i et pinlig evt ikke flaterende lys, men jeg vet ikke da.
Cherie Skrevet 29. juli 2006 #8 Skrevet 29. juli 2006 Du kan finne svaret i episodes archive her om du vil. Det var som jeg antok faktisk. ← Hva heter neste episode da? supermann saken var jo etter den på torsdag ... på den siden der...
*Ariel* Skrevet 29. juli 2006 #9 Skrevet 29. juli 2006 De eldste sakene er nederst. Så trykk på den som er over torsdagens episode.
Cherie Skrevet 30. juli 2006 #10 Skrevet 30. juli 2006 Fant ut av det etter hvert. Var en kunst å få lest bare det lille man ville vite riktig nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå