Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ikke den som må gå i nyeste mote bestandig,

men har ikke lyst til å gå i typisk "last year" heller :sjenert:

Så da lurer jeg, hvordan blir det med støvletter med spiss tå og tynn hel i høst?

Skal jeg spare på de jeg har, eller kaste de ut? Er det bare rund tå som "gjelder"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vil nok være litt i motebildet til høsten, men vil nok trolig ikke være det du finner mest av. Rund tå og kraftige heler dominerer mye av høstens utvalg.

Gjest Gjest
Skrevet

Legg dem innerst i skapet og la dem bli der de neste par årene... Rund tå og kraftigere hæler er det som gjelder.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Takk for svar :)

Gjest Gjest
Skrevet

Lignende spm (ikke meninga å kuppe tråden):

Hva med lave sorte sko i skinn, med spisse tuppen og en knøttlite hæl litt innpå skoen? Er de "last year"de og?

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg syns spisse støvletter har vært ganske lenge nå, og regner med at runde hæler blir mer in. Men kanskje min gjetning har like mye å gjøre med at jeg syns spisse støvletter ikke er spesielt pent. Spesielt hvis de som går med dem, sjangler av gårde, fordi de ikke klarer å gå på de tynne hælene.

Gjest gjest1
Skrevet

Så rund tå og kraftige heler er inn igjen? Da ble plutselig det meste skogarderoben min moderne igjen ;) ....

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Bare "kupp" tråden min du gjest, det går så fint så :)

Men kan ikke svare deg..

Enig i at det ser forferdelig ut med folk som ikke klarer å gå på slike hæler,

men sånn er det med det meste. En må bære det på riktig måte. Tror jeg har teken på å gå med de, men de er ikke så behagelige at jeg bruker de på gåturer for å si det slik :sjenert:

Da kaster jeg de spisse, og beholder de runde og kraftige.

Gjør meg ingen ting, synes slike sko er tøffere. Og bedre å gå på :enig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...