Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 Jeg er ikke den som må gå i nyeste mote bestandig, men har ikke lyst til å gå i typisk "last year" heller Så da lurer jeg, hvordan blir det med støvletter med spiss tå og tynn hel i høst? Skal jeg spare på de jeg har, eller kaste de ut? Er det bare rund tå som "gjelder"?
Gjest Kitz Skrevet 27. juli 2006 #2 Skrevet 27. juli 2006 De vil nok være litt i motebildet til høsten, men vil nok trolig ikke være det du finner mest av. Rund tå og kraftige heler dominerer mye av høstens utvalg.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 Legg dem innerst i skapet og la dem bli der de neste par årene... Rund tå og kraftigere hæler er det som gjelder.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Lignende spm (ikke meninga å kuppe tråden): Hva med lave sorte sko i skinn, med spisse tuppen og en knøttlite hæl litt innpå skoen? Er de "last year"de og?
Gjest Frk Åberg Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 Jeg syns spisse støvletter har vært ganske lenge nå, og regner med at runde hæler blir mer in. Men kanskje min gjetning har like mye å gjøre med at jeg syns spisse støvletter ikke er spesielt pent. Spesielt hvis de som går med dem, sjangler av gårde, fordi de ikke klarer å gå på de tynne hælene.
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #7 Skrevet 28. juli 2006 Så rund tå og kraftige heler er inn igjen? Da ble plutselig det meste skogarderoben min moderne igjen ....
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 28. juli 2006 #8 Skrevet 28. juli 2006 Bare "kupp" tråden min du gjest, det går så fint så Men kan ikke svare deg.. Enig i at det ser forferdelig ut med folk som ikke klarer å gå på slike hæler, men sånn er det med det meste. En må bære det på riktig måte. Tror jeg har teken på å gå med de, men de er ikke så behagelige at jeg bruker de på gåturer for å si det slik Da kaster jeg de spisse, og beholder de runde og kraftige. Gjør meg ingen ting, synes slike sko er tøffere. Og bedre å gå på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå