Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #1 Skrevet 27. juli 2006 jeg får helt vondt bare han skal ut med ei venninne! det er så forferdelig.. hater den følelsen! Tror, eller vet ikke jeg har noen grunn til det i det hele tatt, men klarer bare ikke! blir så oppgitt over meg selv!
Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 28. juli 2006 #2 Skrevet 28. juli 2006 Det er jo å ta litt hard i. Venninner er venninner! Men det å få nye venninner er noe helt annet! Jeg blir drit sjalu på en kar når jeg ser at det er sykt mange damer som prøver seg.. Uansett, hadde han ville hatt noen andre så hadde han gjort det! Han er ihvertfall ærlig når han skal ut med venninnene, eller hva?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #3 Skrevet 28. juli 2006 ja, det er nok bare en venninne.. det er bare det at han har hatt en fortid med fler av venninnene sine, og fler har bedt han gjøre det slutt med meg, ringer i fylla i helgene og setter oss opp mot hverandre... det er så utrolig vanskelig for meg når han går ut og hun prøver og ta hånda hans, blir innpåsliten og setter seg på fanget hans, selv om han ikke går noe tilbake!! jeg har ikke møtt henne forresten.. nå jeg har hatt så mye kjipe opplevelser med disse venninnene hans, er det ikke lett når han skal ut med ei jeg ikke har hørt om før..
Mossa Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Tror du må fortelle han hvordan du føler det (hvis du ikke allerede har gjort det?) Og så må du nok jobbe litt med deg selv og den sjalusien din. Og i den tiden bør han ta litt hensyn til hva du føler, ellers kommer ikke den til å slippe taket. Å gi slipp på gode venner er for mye å forlange. Men det betyr ikke at han på død og liv skal ut alene sammen med mennesker som ønsker forholdet dere til livs. Det er ikke gode venner uansett!! Og jeg kan ikke si at jeg hadde syntes det var greit at sambo plutselig skulle dra ut med en jente jeg aldri hadde hørt om før. Dukket det opp en gammel klasseveninne, så hadde det selvsagt vært greit om de dro å tok seg en kopp kaffe for å få snakket litt om gamledager...men alene ut på byen? Hvorfor det? Hvorfor skal ikke jeg inkluderes i hans vennegjeng og tidligere venner? Det hadde jo vært like koselig!?
Gjest Gjest_Christina_* Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 OK, men da er jo saken veldig anneledes. Da er det jo et problem og ikke bare du som er sjalu på ingenting. Som sakt nye venninner er ikke bra! Stakars deg, de hørtes ikke noe greit ut. Du må virkelig ta en prat med han å komme til en felles enighet. De venninnene hans hørtes jo helt fjortis ut!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #6 Skrevet 28. juli 2006 ja, jeg har aldri vært borti jenter som er som dem! blir helt frynsete... men hun her er ei venninne fra videregående, de skulle ut alene og ta noen øl.. og kom hjem før 3 sa han.. glad de skal være alene i 5 timer.. blir så sliten av det her. er så redd for at det skal bli det samme med hun her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå