Gå til innhold

Brudeshow i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det skal være to ulike brudeshow 12 og 19 januar i Trondheim.

Med forskjellige aktører.Skal gifte meg til høsten,og har aldri tidligere vært på brudeshow.

Noen som vet om det er verd inngangsbilletten på kr 100 -150;- pr pers.

Modellene er vel slankere enn oss "vanlige"...........Hva synes dere som har erfaring er brudeshow bra og noe for svigermor,brudgom etc.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg skal få med meg begge. Skal man først gifte seg så vil jeg få med meg det meste. Antar det er ulike show..

Gjest Petra brud aug
Skrevet

To ulike show ja.med bare forskjellige aktører.Fikk høre i dag (av EvaBrud brudesalong) at det kommer en annonse i Adresseavisen på lørdagf fk.

Showet den 19/1 er i Brittannia.Og bla EvaBrud,Vitabella,StudioG,H2, Christiania Glassmagasin deltar.Skal være en del flotte premier på inngangsbilletten.Så vi får krysse fingrene.... :o :oops:

Skrevet

Jeg var der ifjor, og synes ikke det er verd pengene. Morsomt å se kjolene, men de ser du jo i butikken alikevel. Alt for mye folk, fisefine fruer og jålete damer i fleng, og det er bare DYRE ting som blir vist frem.

Huff nei jeg ble skuffet.

Skrevet

Greit å se kjolene på noen.

Tror det blir lettere å velge.

Vi skal ditt med gubben og alt.Mye pent undertøy som han kan få ideer om å kjøpe.... :o :o :o :o :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen flere av dere bruder fom skal på brudeshowet/ene i Trondheim?? Hvor lenge før må man være tilstede tro??

Gjest gitte 73
Skrevet

Showet den 19/1 skal VI på,det er ser mest spennende ut med Mia Gundersen som konferansier.

Skrevet

Jeg har tenkt meg på det som er den 12. Egentlig bare for å få snakket med brudesalongene og få satt opp time for prøving. Og få noen hint om prisnivå osv. Sikkert ikke verdt 150 kroner, men det er jo litt artig likevel...

Gjest Anne 74
Skrevet

Var på showet idag.Litt kjedelig.....opplegg,men noen nyttige tips var det da.

Tar turen neste helg også på det andre showet.Tror det er litt sprekere aktører der.Bla Lise Sjåk Bræk design...

Skal man gifte seg så må man planlegge ordentlig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg handlet brudekjole hos Vitabella, da jeg giftet meg og jeg vet at de skal representere det ene showet. Så hvis du er i tvil ville jeg ha valgt det hvor hun er med.

Da prinsesse Martha skulle gifte seg var det intervju og show i sentrum i Trondheim med Vitabella.

Hun som driver det er veldig trivelig og kjempeflink.

http://www.brud-vitabella.no/

Gjest laila høstbrud
Skrevet

Kjøpte billetter i dag til showet nå på søndag i Britannia.

Vi sakal velge ut kjole og fotograf.Studio G skal ha en stor brudefotoutstilling der og flere brudekjoler fra Linea Raffaeli (mitt favorittmerke) skal vises fram. :) :D :lol:

Gjest bente halvorsen
Skrevet

Ditt skal vi også.Har glemt å kjøpt billetter.Bra de selger ved inngangen...

Får være tidlig ute før de evt blir utsolgt.20 premier på tilsammen 44000 gir jo en liten sjanse til å få gjennomført bryllupet til en litt rimeligere penge,større sjanse enn lotto ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...